Inovovaná Honda Civic a další novinky Hondy ve Frankfurtu

Honda se na frankfurtském autosalonu prezentuje přepracovaným Civicem, zájem vzbudí její první turbodiesel, k vidění bude také výbavou bohatší Honda CR-V.

Honda Civic prodělala řadu změn. Ty se týkají jak exteriéru, tak interiéru vozu. Úpravy vzhledu přinesly nový přední nárazník, změněnou mřížku chladiče a mohutnější zadní nárazník. Přední i zadní světlomety dostaly čirou optiku, vybrané verze rovněž směrová světla v zrcátkách. Změny v interiéru reprezentuje více chromových částí a nová sedadla. Po vzoru Accordu dostane Civic ve vyšší výbavě optitronové podsvícení přístrojové desky.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Facelift Civicu se dotkl jak exteriéru tak interiéru. V interiéru je více (moderního) chromu

Třídveřovou verzi obohatí sportovní tříramenný volant, pětidveřová verze disponuje volantem čtyřramenným. Technická stránka polepšila o přesnější řízení, sportovní verze R-Type zvládne díky lehčímu setrvačníku sprint z 0 na 100 km/h za 6,6 s, dvoulitrový i-VTEC s výkonem 118 kW/160 k se objeví také v pětidveřové verzi.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nová mřížka chladiče a světlomety s čirou optikou jsou základní poznávací prvky inovovaného
Civicu (při pohledu zepředu). Zezadu upoutá především mohutnější zadní nárazník

Vedle Hondy Civic zazáří na stánku japonské automobilky turbodiesel 2.2 i-CTDI. Jedná se o první turbodiesel s jmenovkou Honda. Motor nabídne výkon 103 kW/140 k při 4000 ot./min a točivý moment 340 N.m při 2000 ot./min. Honda Accord s tímto motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 9,4 s. Kombinovaná spotřeba údajně dosahuje 5,4 l. Netřeba zmiňovat, že turbodiesel splňuje nejpříjnější ekologické limity.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nejdražší verze Hondy CR-V je bohatší o kožené čalounění, světlomety s čirou optikou a nárazníky
v barvě vozu

Honda CR-V bude v nejvyšší verzi Executive k dostání s koženým čalouněním, nárazníky v barvě vozu, čirou optikou na předních světlometech a chromovanými klikami dveří. Vybírat bude možno z deseti barev karoserie.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků