Inovovaná Honda Civic a další novinky Hondy ve Frankfurtu

Honda se na frankfurtském autosalonu prezentuje přepracovaným Civicem, zájem vzbudí její první turbodiesel, k vidění bude také výbavou bohatší Honda CR-V.

Honda Civic prodělala řadu změn. Ty se týkají jak exteriéru, tak interiéru vozu. Úpravy vzhledu přinesly nový přední nárazník, změněnou mřížku chladiče a mohutnější zadní nárazník. Přední i zadní světlomety dostaly čirou optiku, vybrané verze rovněž směrová světla v zrcátkách. Změny v interiéru reprezentuje více chromových částí a nová sedadla. Po vzoru Accordu dostane Civic ve vyšší výbavě optitronové podsvícení přístrojové desky.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Facelift Civicu se dotkl jak exteriéru tak interiéru. V interiéru je více (moderního) chromu

Třídveřovou verzi obohatí sportovní tříramenný volant, pětidveřová verze disponuje volantem čtyřramenným. Technická stránka polepšila o přesnější řízení, sportovní verze R-Type zvládne díky lehčímu setrvačníku sprint z 0 na 100 km/h za 6,6 s, dvoulitrový i-VTEC s výkonem 118 kW/160 k se objeví také v pětidveřové verzi.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nová mřížka chladiče a světlomety s čirou optikou jsou základní poznávací prvky inovovaného
Civicu (při pohledu zepředu). Zezadu upoutá především mohutnější zadní nárazník

Vedle Hondy Civic zazáří na stánku japonské automobilky turbodiesel 2.2 i-CTDI. Jedná se o první turbodiesel s jmenovkou Honda. Motor nabídne výkon 103 kW/140 k při 4000 ot./min a točivý moment 340 N.m při 2000 ot./min. Honda Accord s tímto motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 9,4 s. Kombinovaná spotřeba údajně dosahuje 5,4 l. Netřeba zmiňovat, že turbodiesel splňuje nejpříjnější ekologické limity.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nejdražší verze Hondy CR-V je bohatší o kožené čalounění, světlomety s čirou optikou a nárazníky
v barvě vozu

Honda CR-V bude v nejvyšší verzi Executive k dostání s koženým čalouněním, nárazníky v barvě vozu, čirou optikou na předních světlometech a chromovanými klikami dveří. Vybírat bude možno z deseti barev karoserie.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků