Infiniti svolává sedan Q50 kvůli problémům s elektronickým řízením

Infiniti svolává sedan Q50 kvůli problémům s elektronickým řízením

Automobilka Infiniti je nucena svolat do servisů okolo 60 000 sedanů Infiniti Q50, neboť se u nich objevil problém s řídícím software pro adaptivní řízení. Je to zařízení, které mimo jiné umožňuje sedanu Q50 řídit se v určitých podmínkách sám, případně pomáhá řidiči s udržením v jízdním pruhu.

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Podle Infiniti se může stát, že hned po nastartování vozidla způsobí elektronický problém to, že řízení bude mít jinou odezvu a že se změní i rádius otáčení. Automobilka nicméně neví o případě, že by to způsobilo nehodu či dokonce zranění.

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

V USA se svolávací akce týká 28 182 aut, dalších 3800 jich jezdí v Kanadě. Necelých 30 000 postižených vozů pak spadá na zbytek světa včetně Evropy. Automobilka postupně obešle všechny majitele s instrukcemi a výzvou k návštěvě servisu. Oprava bude samozřejmě zdarma.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 28 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky