Infiniti svolává sedan Q50 kvůli problémům s elektronickým řízením

Infiniti svolává sedan Q50 kvůli problémům s elektronickým řízením

Automobilka Infiniti je nucena svolat do servisů okolo 60 000 sedanů Infiniti Q50, neboť se u nich objevil problém s řídícím software pro adaptivní řízení. Je to zařízení, které mimo jiné umožňuje sedanu Q50 řídit se v určitých podmínkách sám, případně pomáhá řidiči s udržením v jízdním pruhu.

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Podle Infiniti se může stát, že hned po nastartování vozidla způsobí elektronický problém to, že řízení bude mít jinou odezvu a že se změní i rádius otáčení. Automobilka nicméně neví o případě, že by to způsobilo nehodu či dokonce zranění.

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

V USA se svolávací akce týká 28 182 aut, dalších 3800 jich jezdí v Kanadě. Necelých 30 000 postižených vozů pak spadá na zbytek světa včetně Evropy. Automobilka postupně obešle všechny majitele s instrukcemi a výzvou k návštěvě servisu. Oprava bude samozřejmě zdarma.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek