Infiniti svolává sedan Q50 kvůli problémům s elektronickým řízením

Infiniti svolává sedan Q50 kvůli problémům s elektronickým řízením

Automobilka Infiniti je nucena svolat do servisů okolo 60 000 sedanů Infiniti Q50, neboť se u nich objevil problém s řídícím software pro adaptivní řízení. Je to zařízení, které mimo jiné umožňuje sedanu Q50 řídit se v určitých podmínkách sám, případně pomáhá řidiči s udržením v jízdním pruhu.

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Podle Infiniti se může stát, že hned po nastartování vozidla způsobí elektronický problém to, že řízení bude mít jinou odezvu a že se změní i rádius otáčení. Automobilka nicméně neví o případě, že by to způsobilo nehodu či dokonce zranění.

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

V USA se svolávací akce týká 28 182 aut, dalších 3800 jich jezdí v Kanadě. Necelých 30 000 postižených vozů pak spadá na zbytek světa včetně Evropy. Automobilka postupně obešle všechny majitele s instrukcemi a výzvou k návštěvě servisu. Oprava bude samozřejmě zdarma.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků