Infiniti QX30 je trochu jiná variace na téma Mercedes GLA

Infiniti si půjčilo platformu Mercedesu GLA a navrhlo na ní vlastní crossover QX30. Prý bude tišší a komfortnější.
Seznam kapitol
  1. Infiniti QX30
  2. Fotogalerie: Infiniti QX30

Pokud chcete z nějakého důvodu základní techniku Mercedesu GLA, ale nechcete Mercedes, počkejte si, až na náš trh dorazí nové Infiniti QX30, o kterém značka tvrdí, že je to prémiový aktivní crossover pro všechny účely. Obě auta totiž stojí na stejné platformě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Platforma z Mercedesu GLA neznamená, že jsou obě auta stejná. Budete muset hledat, abyste našli shodný díl například na karoserii nebo podvozku. Nicméně pod kapotou jsou motory od Mercedesu, prozatím turbobenzín 2,0 l a turbodiesel 2,1 l

V tiskové zprávě se Infiniti nezmiňuje o technice ani motorech, ale klidně si vezměte pohonné jednotky z Inifiniti Q30, přidejte „inteligentní“ pohon všech kol a máte motorovou paletu crossoveru QX30. Ještě to pak celé zvedněte o 45 mm nahoru a nezapomeňte ani na rozšířené a oplastované blatníky.

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Stejně jako v případě konceptu z jarního autosalonu v Ženevě má Infiniti QX30 prozatím naftový čtyřválec 2,1 l (125 kW/170 k) a benzínový čtyřválec 2,0 l (155 kW/211 k) od Mercedesu. Oba motory mají samozřejmě přeplňování a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti slibuje nejtišší interiér ve třídě, důraz se klade na komfort. Tak snad bude QX30 jezdit lépe než trochu prkenné GLA. Zatím dostanete jenom automatickou převodovku

Infiniti tvrdí, že nový crossover QX30 má nejtišší kabinu nejen ve třídě, ale že patří mezi nejtišší na trhu vůbec. Uvnitř se od Q30 nový crossover moc lišit nebude a opět dostanete armádu asistenčních systémů. Základní výbava už by měla být docela bohatá. V příplatcích nebude chybět třeba automatické parkování nebo adaptivní tempomat s funkcí stop&go.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Infiniti QX30
  2. Fotogalerie: Infiniti QX30
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků