Infiniti Q80 Inspiration: Konkurence pro Panameru přichází

Infiniti Q80 Inspiration: Konkurence pro Panameru přichází

Na jaře letošního roku se objevila zpráva, podle které Infiniti připravuje vlajkovou loď disponující výkonem přes 700 koní. Takové auto by se mělo postavit soupeřům typu Porsche Panamera nebo BMW 6 Gran Coupé. Jak se zdá, tato informace se zakládala na pravdě, protože Infiniti veze do Paříže koncept Q80 Inspiration, který přesně takový vůz naznačuje.

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

BMW M6 Gran Coupé vs. Porsche Panamera Turbo: nebe, peklo

Q80 Inspiration je studie dlouhá 5052 mm, na šířku měří 2027 mm a vysoká je 1350 mm. Rozvor náprav dosahuje na 3103 mm. Zajímavý design podtrhují kola o velikosti 22 palců, o pohon se bude starat hybridní systém. V interiéru očekávejte čtyři samostatná sedadla.

Infiniti Q70 přijede do Paříže s dieselem od Mercedesu

Infiniti Q70 přijede do Paříže s dieselem od Mercedesu

Další podrobnosti si Inifiniti schovalo až na tiskovou konferenci, která proběhne druhého října přesně v půl čtvrté odpoledne. Podle dřívějších zpráv by měl vůz používat upravený pohon všech kol původem z Nissanu GT-R. Sériová verze údajně dorazí do tří let. 

Klepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků