Infiniti Q70 přijede do Paříže s dieselem od Mercedesu

Infiniti Q70 přijede do Paříže s dieselem od Mercedesu

Sedan Infiniti určený pro evropský trh dostane čtyřválcový turbodiesel od Mercedesu. Značce má pomoci prosadit se mezi velmi tvrdou konkurencí prémiových sedanů, ve kterých teď navíc v Evropě čtyřválcové turbodiesely frčí hlavně kvůli nižším normovaným emisím a tedy nižším daním.

Infiniti Q70 je velikostí srovnatelné s Mercedesem třídy E, a od něj si také vypůjčí známý přeplňovaný čtyřválec 2,1 litru, který pod kapotou japonského vozu nabídne výkon 125 kW (170 k) a točivý moment kulatých 400 Nm, který bude k dispozici kdekoli mezi 1600 a 2800 ot./min. Infiniti jasně cílí především na fleetové zákazníky.

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Turbodiesel bude vybaven i funkcí start/stop, ale tisková zpráva neuvádí, s jakou bude spojen převodovkou. Stejně tak si musíme počkat na definitivní dynamické parametry, ale stačí se podívat na Mercedes E 220 CDI a můžeme si udělat poměrně přesný obrázek.

Mercedes se dostane na stovku s manuálem za 8,7 sekundy, s automatem za 8,4 sekundy. Maximální rychlost je pak 228 km/h a spotřeba od 4,7 do 5,1 l/100 km. Sedan od Infiniti se tedy bude zřejmě pohybovat někde kolem těchto hodnot.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků