Infiniti Q70 přijede do Paříže s dieselem od Mercedesu

Infiniti Q70 přijede do Paříže s dieselem od Mercedesu

Sedan Infiniti určený pro evropský trh dostane čtyřválcový turbodiesel od Mercedesu. Značce má pomoci prosadit se mezi velmi tvrdou konkurencí prémiových sedanů, ve kterých teď navíc v Evropě čtyřválcové turbodiesely frčí hlavně kvůli nižším normovaným emisím a tedy nižším daním.

Infiniti Q70 je velikostí srovnatelné s Mercedesem třídy E, a od něj si také vypůjčí známý přeplňovaný čtyřválec 2,1 litru, který pod kapotou japonského vozu nabídne výkon 125 kW (170 k) a točivý moment kulatých 400 Nm, který bude k dispozici kdekoli mezi 1600 a 2800 ot./min. Infiniti jasně cílí především na fleetové zákazníky.

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Turbodiesel bude vybaven i funkcí start/stop, ale tisková zpráva neuvádí, s jakou bude spojen převodovkou. Stejně tak si musíme počkat na definitivní dynamické parametry, ale stačí se podívat na Mercedes E 220 CDI a můžeme si udělat poměrně přesný obrázek.

Mercedes se dostane na stovku s manuálem za 8,7 sekundy, s automatem za 8,4 sekundy. Maximální rychlost je pak 228 km/h a spotřeba od 4,7 do 5,1 l/100 km. Sedan od Infiniti se tedy bude zřejmě pohybovat někde kolem těchto hodnot.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků