Infiniti Q50: základní sedan značky Infiniti u nás startuje na 861 160 Kč

Máme pro vás české ceny a specifikace modelu Infiniti Q50, který je pro špičkovou značku koncernu Nissan v řadě ohledů průlomovým.

První informace k novému sedanu Infiniti Q50 jsme vám nabídli již v samém počátku letošního roku. Novinka ve výrobním programu značky Infiniti nahradí řadu G37 a stane se vůbec prvním modelem této značky, který bude nabízen s pohonnými jednotkami Mercedes-Benz. Nyní se řada Q50 stává skutečností. Ceny jsou možná o něco vyšší, než jsme čekali (větší Infiniti M není o moc dražší), nicméně technické úrovni a rozsahu standardní výbavy odpovídají.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti Q50 dorazilo na český trh

Nicméně základní ceny konkurenčních modelů jsou přeci jen nižší. Mercedes-Benz C-Class v současnosti začíná na 792 550 Kč a BMW 3 na 750 000 Kč, byť se slabšími motory. Nové Infiniti Q50 přijíždí výhradně jako tříprostorový sedan a bude u nás k dostání ve čtyřech výbavových stupních Q50, Premium, Sport a Q50S Hybrid. Základní výbava začíná na částce 861 160 Kč a nepostrádá tempomat, omezovač rychlosti, systém stop start, asistent rozjezdu do kopce, dvouzónovou automatickou klimatizaci ani bezklíčové odemykání. Standardem je také nová palubní soustava Infiniti InTouch s párem monitorů LCD.

Infiniti Q50: nástupce základní řady G37 přijíždí

Infiniti Q50: nástupce základní řady G37 přijíždí

Verze Premium startuje na ceně 926 221 Kč a přidává třeba sedmnáctipalcové lité ráfky a kožené čalounění s možností volby dvou odstínů. Provedení Sport za ceny od 1 039 889 Kč vyniká agresivnějším předním nárazníkem, devatenáctipalcovými ráfky a škálou dalších doplňků pro dynamičtější dojem. Všechny výbavové stupně budou u nás k dispozici výhradně s vznětovým čtyřválcem Mercedes-Benz 2,2 l o výkonu 170 koní (125 kW), točivém momentu 400 Nm a průměrné spotřebě 4,4 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvojice rozměrných monitorů na středové konzoli bude součástí standardní výbavy

Druhou možností má být provedení Infiniti Q50S Hybrid s cenou začínající na 1 286 651 Kč. O jeho pohon se postará hybridní pohonné ústrojí ze zážehovým šestiválcem V6 3,5 l a elektromotorem před převodovkou s celkovým výkonem 360 koní (265 kW). Vůz s ním má zrychlovat z 0 na 100 km/h jen za 5,1 s a vykázat průměrnou spotřebu 6,2 l/100 km. Prodeje modelu Q50 v České republice odstartují „ve druhém pololetí letošního roku“.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků