Infiniti Q50: základní sedan značky Infiniti u nás startuje na 861 160 Kč

Máme pro vás české ceny a specifikace modelu Infiniti Q50, který je pro špičkovou značku koncernu Nissan v řadě ohledů průlomovým.

První informace k novému sedanu Infiniti Q50 jsme vám nabídli již v samém počátku letošního roku. Novinka ve výrobním programu značky Infiniti nahradí řadu G37 a stane se vůbec prvním modelem této značky, který bude nabízen s pohonnými jednotkami Mercedes-Benz. Nyní se řada Q50 stává skutečností. Ceny jsou možná o něco vyšší, než jsme čekali (větší Infiniti M není o moc dražší), nicméně technické úrovni a rozsahu standardní výbavy odpovídají.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti Q50 dorazilo na český trh

Nicméně základní ceny konkurenčních modelů jsou přeci jen nižší. Mercedes-Benz C-Class v současnosti začíná na 792 550 Kč a BMW 3 na 750 000 Kč, byť se slabšími motory. Nové Infiniti Q50 přijíždí výhradně jako tříprostorový sedan a bude u nás k dostání ve čtyřech výbavových stupních Q50, Premium, Sport a Q50S Hybrid. Základní výbava začíná na částce 861 160 Kč a nepostrádá tempomat, omezovač rychlosti, systém stop start, asistent rozjezdu do kopce, dvouzónovou automatickou klimatizaci ani bezklíčové odemykání. Standardem je také nová palubní soustava Infiniti InTouch s párem monitorů LCD.

Infiniti Q50: nástupce základní řady G37 přijíždí

Infiniti Q50: nástupce základní řady G37 přijíždí

Verze Premium startuje na ceně 926 221 Kč a přidává třeba sedmnáctipalcové lité ráfky a kožené čalounění s možností volby dvou odstínů. Provedení Sport za ceny od 1 039 889 Kč vyniká agresivnějším předním nárazníkem, devatenáctipalcovými ráfky a škálou dalších doplňků pro dynamičtější dojem. Všechny výbavové stupně budou u nás k dispozici výhradně s vznětovým čtyřválcem Mercedes-Benz 2,2 l o výkonu 170 koní (125 kW), točivém momentu 400 Nm a průměrné spotřebě 4,4 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dvojice rozměrných monitorů na středové konzoli bude součástí standardní výbavy

Druhou možností má být provedení Infiniti Q50S Hybrid s cenou začínající na 1 286 651 Kč. O jeho pohon se postará hybridní pohonné ústrojí ze zážehovým šestiválcem V6 3,5 l a elektromotorem před převodovkou s celkovým výkonem 360 koní (265 kW). Vůz s ním má zrychlovat z 0 na 100 km/h jen za 5,1 s a vykázat průměrnou spotřebu 6,2 l/100 km. Prodeje modelu Q50 v České republice odstartují „ve druhém pololetí letošního roku“.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků