Infiniti Q50 jako první vůz značky dostane motory Mercedes-Benz

Oficiální premiéru má sedan Infiniti Q50 již za sebou, ale třeba nabídka motorů byla dosud obestřena tajemstvím…

Nový luxusní sedan Infiniti Q50 byl představen již na lednovém autosalonu v Detroitu. Chystá se nahradit stávající modelovou řadu Infiniti G37 a zaútočit především na německou konkurenci v podobě vozů Mercedes-Benz C-Class a BMW 3. Evropskému publiku se v kontinentální premiéře ukáže již za několik týdnů na autosalonu v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti Q50 se evropskému publiku představí již letos v Ženevě

V Ženevě bude také představena kompletní nabídka pohonných jednotek pro evropské provedení, ale již nyní můžeme potvrdit, že model Q50 bude prvním vozem značky Infiniti, který dostane do vínku motory dodávané automobilkou Mercedes-Benz. Bernard Loire, viceprezident divize Infiniti AMIE, poněkud neurčitě a nepříliš k tématu uvedl: „Infiniti Q50 je sportovní sedan světové úrovně a nabídka motorů má jasně ukázat jeho záměry stát se hlavním hráčem mezi evropskými prémiovými modely.“

Infiniti Q50: nástupce základní řady G37 přijíždí

Infiniti Q50: nástupce základní řady G37 přijíždí

Nic konkrétního nevíme, ale soudě dle starších informací má být Infiniti Q50 k dispozici se čtyřválcovými přeplňovanými motory v zážehové i vznětové verzi, takže půjde zřejmě o motory ze stávající řady Mercedes-Benz C-Class s objemy 1,8 l, resp. 2,1 l (diesely). Pro zajímavost: v USA bude Infiniti Q50 k mání s motorem 3,7 V6, nebo 3,5 V6 v kombinaci s elektromotorem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový sedan Q50 stylisticky navazuje na aktuální trendy vozů Infiniti

Čtyřválců ale nebudou ušetřeny ani USA. Nissan již staví novou motorárnu v Tennessee, v níž se budou vyrábět čtyřválce Mercedes-Benz pro americké vozy značek Nissan a Infiniti a pochopitelně též Mercedes-Benz.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků