Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Výroba by byla moc drahá

Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Výroba by byla moc drahá

Minulý rok se to kolem Infiniti hemžilo zprávami o nejrychlejším modelu v historii. Měl se jím stát sedan Q50 vybavený technikou z Nissanu GT-R, který nesl označení Eau Rouge. Jenže jak to tak vypadá, z tohoto projektu nakonec nebude nic.

Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Už nějakou dobu se totiž na toto téma žádná informace neobjevila a britský Car teď přišel s vysvětlením, proč se tak stalo. Ve Frankfurtu kolegům viceprezident Francois Goupil de Bouille potvrdil, že Q50 Eau Rouge bylo zrušeno. Důvod je prostý, sériová výroba by byla příliš nákladná a není jisté, jestli by se taková investice automobilce vrátila.

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu  

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu  

Takže můžeme jen zavzpomínat, že se minulý rok v Ženevě ukázalo Infiniti Q50 Eau Rouge osazené přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,8 litru. Jeho maximum výkonu končilo na 418 kW (568 k), točivý moment dosahoval na 600 Nm, poháněné byly obě nápravy a maximálka se měla blížit třem stovkám. Tak snad někdy příště...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků