Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Výroba by byla moc drahá

Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Výroba by byla moc drahá

Minulý rok se to kolem Infiniti hemžilo zprávami o nejrychlejším modelu v historii. Měl se jím stát sedan Q50 vybavený technikou z Nissanu GT-R, který nesl označení Eau Rouge. Jenže jak to tak vypadá, z tohoto projektu nakonec nebude nic.

Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Už nějakou dobu se totiž na toto téma žádná informace neobjevila a britský Car teď přišel s vysvětlením, proč se tak stalo. Ve Frankfurtu kolegům viceprezident Francois Goupil de Bouille potvrdil, že Q50 Eau Rouge bylo zrušeno. Důvod je prostý, sériová výroba by byla příliš nákladná a není jisté, jestli by se taková investice automobilce vrátila.

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu  

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu  

Takže můžeme jen zavzpomínat, že se minulý rok v Ženevě ukázalo Infiniti Q50 Eau Rouge osazené přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,8 litru. Jeho maximum výkonu končilo na 418 kW (568 k), točivý moment dosahoval na 600 Nm, poháněné byly obě nápravy a maximálka se měla blížit třem stovkám. Tak snad někdy příště...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků