Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Výroba by byla moc drahá

Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Výroba by byla moc drahá

Minulý rok se to kolem Infiniti hemžilo zprávami o nejrychlejším modelu v historii. Měl se jím stát sedan Q50 vybavený technikou z Nissanu GT-R, který nesl označení Eau Rouge. Jenže jak to tak vypadá, z tohoto projektu nakonec nebude nic.

Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Už nějakou dobu se totiž na toto téma žádná informace neobjevila a britský Car teď přišel s vysvětlením, proč se tak stalo. Ve Frankfurtu kolegům viceprezident Francois Goupil de Bouille potvrdil, že Q50 Eau Rouge bylo zrušeno. Důvod je prostý, sériová výroba by byla příliš nákladná a není jisté, jestli by se taková investice automobilce vrátila.

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu  

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu  

Takže můžeme jen zavzpomínat, že se minulý rok v Ženevě ukázalo Infiniti Q50 Eau Rouge osazené přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,8 litru. Jeho maximum výkonu končilo na 418 kW (568 k), točivý moment dosahoval na 600 Nm, poháněné byly obě nápravy a maximálka se měla blížit třem stovkám. Tak snad někdy příště...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků