Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Zajímavé věci byly k vidění také na ženevském stánku automobilky Infiniti. Ta sem přivezla koncept Q50 Eau Rouge, který sice měl svou premiéru už v Detroitu, ovšem v návaznosti na velmi kladné reakce se automobilka rozhodla studii posunout blíže k výrobě. Původně pouze moc pěkně vypadající sedan dostala v Ženevě zcela konkrétní parametry.

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu

Tak tedy: pod kapotou najdeme dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 litru. Jeho maximální výkon činní 568 koní a točivý moment dosahuje na 600 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou, za kterou následuje systém stálého pohonu všech kol pracující se základním poměrem 50/50. Maximální rychlost nebude mít daleko k 290 km/h.

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Samotná Q50 Eau Rouge měří na délku 4803 mm, široká je 1844 mm a vysoká 1430 mm. Ve srovnání s běžným sedanem to znamená délku větší o tři milimetry, šířku větší o 24 mm a výšku nižší o patnáct milimetrů. Rozchod předních kol pak nabral na přední nápravě třicet, na zadní 35 mm navíc.

Automobilka zatím definitivně nepotvrdila sériovou produkci, doufejme ale, že tak nakonec učiní. Eau Rouge vypadá při setkání tváří v tváří výborně a nějaká ta nová konkurence zavedeným německým značkám by určitě na škodu také nebyla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky