Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Zajímavé věci byly k vidění také na ženevském stánku automobilky Infiniti. Ta sem přivezla koncept Q50 Eau Rouge, který sice měl svou premiéru už v Detroitu, ovšem v návaznosti na velmi kladné reakce se automobilka rozhodla studii posunout blíže k výrobě. Původně pouze moc pěkně vypadající sedan dostala v Ženevě zcela konkrétní parametry.

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu

Tak tedy: pod kapotou najdeme dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 litru. Jeho maximální výkon činní 568 koní a točivý moment dosahuje na 600 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou, za kterou následuje systém stálého pohonu všech kol pracující se základním poměrem 50/50. Maximální rychlost nebude mít daleko k 290 km/h.

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Samotná Q50 Eau Rouge měří na délku 4803 mm, široká je 1844 mm a vysoká 1430 mm. Ve srovnání s běžným sedanem to znamená délku větší o tři milimetry, šířku větší o 24 mm a výšku nižší o patnáct milimetrů. Rozchod předních kol pak nabral na přední nápravě třicet, na zadní 35 mm navíc.

Automobilka zatím definitivně nepotvrdila sériovou produkci, doufejme ale, že tak nakonec učiní. Eau Rouge vypadá při setkání tváří v tváří výborně a nějaká ta nová konkurence zavedeným německým značkám by určitě na škodu také nebyla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků