Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Detroitský autosalon se nám rozjíždí a s tím také přichází čím dál více zpráv o novinkách, které se zde představují. Jednou z nich je koncept Infiniti Q50 Eau Rouge. Ten už má svou premiéru za sebou.

Hned na úvod jedno drobné zklamání. Pokud jste očekávali nějaké zajímavé informace týkající se pohonné jednotky, tak se nedočkáte. Infiniti zatím na toto téma mlčí. V tiskové zprávě najdete pouze zmínku o tom, že půjde o motor s uspořádáním válců do V. Jestliže se tento koncept skutečně dočká sériového provedení, máme se těšit na výkon přes 500 koní a na točivý moment za hranicí 800 Nm. Parametry více než slibné.

Infiniti Q50 Eau Rouge: základní sedan sportovcem. Naoko…

Infiniti Q50 Eau Rouge: základní sedan sportovcem. Naoko…

Hodně slibně také vypadá samotný automobil. Při pohledu na první oficiální fotografie se vám možná vybaví vzpomínky na model FX vyrobený ve speciální edici Sebastian Vettel. Úpravy jsou zhruba stejné. Vpředu najdeme karbonový nárazník, blatníky dostaly na každé straně k dobru 10 mm, karbonová jsou také zpětná zrcátka nebo zadní nárazník s integrovaným difuzorem a světlem převzatým z monopostu F1 RB9.

Infiniti FX Vettel Edition: první jízdní dojmy

Infiniti FX Vettel Edition: první jízdní dojmy

Obecně se hodně dbalo na snížení hmotnosti, takže kromě všeho zmíněného dostal vůz také karbonovou střechu. Vizáž automobilu podtrhují kola o velikosti 21 palců. Co se celkových rozměrů týká, je Eau Rouge v porovnání s klasickým Q50 logicky o 20 mm širší. Stejný nárůst zaznamenal také rozchod kol vpředu i vzadu. Zároveň je nový koncept o 12,7 mm nižší.

Q50 Eau Rouge naznačuje, jak bude vypadat budoucí vrchol této modelové řady. Kdyby vypadal tak, jako tato studie, asi by se nikdo nezlobil.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků