Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Detroitský autosalon se nám rozjíždí a s tím také přichází čím dál více zpráv o novinkách, které se zde představují. Jednou z nich je koncept Infiniti Q50 Eau Rouge. Ten už má svou premiéru za sebou.

Hned na úvod jedno drobné zklamání. Pokud jste očekávali nějaké zajímavé informace týkající se pohonné jednotky, tak se nedočkáte. Infiniti zatím na toto téma mlčí. V tiskové zprávě najdete pouze zmínku o tom, že půjde o motor s uspořádáním válců do V. Jestliže se tento koncept skutečně dočká sériového provedení, máme se těšit na výkon přes 500 koní a na točivý moment za hranicí 800 Nm. Parametry více než slibné.

Infiniti Q50 Eau Rouge: základní sedan sportovcem. Naoko…

Infiniti Q50 Eau Rouge: základní sedan sportovcem. Naoko…

Hodně slibně také vypadá samotný automobil. Při pohledu na první oficiální fotografie se vám možná vybaví vzpomínky na model FX vyrobený ve speciální edici Sebastian Vettel. Úpravy jsou zhruba stejné. Vpředu najdeme karbonový nárazník, blatníky dostaly na každé straně k dobru 10 mm, karbonová jsou také zpětná zrcátka nebo zadní nárazník s integrovaným difuzorem a světlem převzatým z monopostu F1 RB9.

Infiniti FX Vettel Edition: první jízdní dojmy

Infiniti FX Vettel Edition: první jízdní dojmy

Obecně se hodně dbalo na snížení hmotnosti, takže kromě všeho zmíněného dostal vůz také karbonovou střechu. Vizáž automobilu podtrhují kola o velikosti 21 palců. Co se celkových rozměrů týká, je Eau Rouge v porovnání s klasickým Q50 logicky o 20 mm širší. Stejný nárůst zaznamenal také rozchod kol vpředu i vzadu. Zároveň je nový koncept o 12,7 mm nižší.

Q50 Eau Rouge naznačuje, jak bude vypadat budoucí vrchol této modelové řady. Kdyby vypadal tak, jako tato studie, asi by se nikdo nezlobil.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků