Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Detroitský autosalon se nám rozjíždí a s tím také přichází čím dál více zpráv o novinkách, které se zde představují. Jednou z nich je koncept Infiniti Q50 Eau Rouge. Ten už má svou premiéru za sebou.

Hned na úvod jedno drobné zklamání. Pokud jste očekávali nějaké zajímavé informace týkající se pohonné jednotky, tak se nedočkáte. Infiniti zatím na toto téma mlčí. V tiskové zprávě najdete pouze zmínku o tom, že půjde o motor s uspořádáním válců do V. Jestliže se tento koncept skutečně dočká sériového provedení, máme se těšit na výkon přes 500 koní a na točivý moment za hranicí 800 Nm. Parametry více než slibné.

Premiéry | Zajímavosti | Sedany | Příslušenství | Design | Infiniti

Infiniti Q50 Eau Rouge: základní sedan sportovcem. Naoko…

Hodně slibně také vypadá samotný automobil. Při pohledu na první oficiální fotografie se vám možná vybaví vzpomínky na model FX vyrobený ve speciální edici Sebastian Vettel. Úpravy jsou zhruba stejné. Vpředu najdeme karbonový nárazník, blatníky dostaly na každé straně k dobru 10 mm, karbonová jsou také zpětná zrcátka nebo zadní nárazník s integrovaným difuzorem a světlem převzatým z monopostu F1 RB9.

SUV | Sportovní auta | První svezení | Infiniti

Infiniti FX Vettel Edition: první jízdní dojmy

Obecně se hodně dbalo na snížení hmotnosti, takže kromě všeho zmíněného dostal vůz také karbonovou střechu. Vizáž automobilu podtrhují kola o velikosti 21 palců. Co se celkových rozměrů týká, je Eau Rouge v porovnání s klasickým Q50 logicky o 20 mm širší. Stejný nárůst zaznamenal také rozchod kol vpředu i vzadu. Zároveň je nový koncept o 12,7 mm nižší.

Q50 Eau Rouge naznačuje, jak bude vypadat budoucí vrchol této modelové řady. Kdyby vypadal tak, jako tato studie, asi by se nikdo nezlobil.

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků