Infiniti Q50 dostalo nové motory a výkon přes 400 koní

Turbodiesel pokračuje bez velkých změn, ale pod kapotu se nastěhoval nový čtyřválec 2,0 l a dvě verze nového šestiválce.

Sedan Infiniti Q50 přichází pro rok 2016 s novými pohonnými jednotkami. Turbodiesel původem v Mercedesu pokračuje bez velkých změn, ale pod kapotu se nastěhoval nový čtyřválec 2,0 l na benzín a také dvě verze nového benzínového šestiválce s přeplňováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti Q50 dostalo nové motory, mezi nimi i šestiválec 3,0 l biturbo. Ten má přes 400 koní a v nabídce zastane roli sportovního modelu. Lze ho kombinovat i s pohonem 4x4

Dvoulitrový čtyřválec nabídne nejvyšší výkon 155 kW (211 k) v 5500 ot./min. a točivý moment až 350 Nm v 1500 ot./min. Šestiválec 3,0 l je přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a na zadní nebo všechna kola posílá přes sedmistupňový automat výkon 224 kW (305 k) v 6400 ot./min. a točivý moment 400 Nm v 1600 až 5200 ot./min.

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Existuje i silnější verze šestiválce, která se podívá do sportovního modelu. Ten bude konkurovat například BMW M3. Výkon motoru dosahuje na 298 kW (405 k) v 6400 ot./min. a točivý moment má hodnotu 475 Nm v 1600 až 5200 ot./min. Zajímavostí je, že turbodmychadla silnějšího šestiválce se mohou točit rychlostí až 220 000 ot./min.

K dispozici bude nadále i hybridní pohon, který se skládá z atmosférického šestiválce 3,5 l a 50kW elektromotoru. Celkový výkon hybridní soustavy je až 265 kW (360 koní).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozšířila se také komfortní a bezpečnostní výbava, nový je podvozek i řízení. V nabídce zůstává hybridní systém. Všechny modely mají sedmistupňový automat

Infiniti Q50 dostalo také nové řízení s proměnným účinkem a adaptivním posilovačem. Automobilka tvrdí, že má lepší odezvu a poskytuje lepší pocit z řízení. Nového nastavení se dočkal i podvozek, nové jsou stabilizátory a k dispozici jsou za příplatek i adaptivní tlumiče.

Rozšířila se i výbava, a to jak komfortní, tak i bezpečnostní. Vedle hlídání mrtvých úhlů dostanete asistent pro udržení v pruhu, 360° kameru s detekcí překážek, hlídání přijíždějícího auta (pokud například vyjíždíte z parkovacího stání), adaptivní tempomat a spoustu dalšího.

bazar

BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 1 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 231 865 km
Cena: 120 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 51 351 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků