Infiniti Q50 dostalo nové motory a výkon přes 400 koní

Turbodiesel pokračuje bez velkých změn, ale pod kapotu se nastěhoval nový čtyřválec 2,0 l a dvě verze nového šestiválce.

Sedan Infiniti Q50 přichází pro rok 2016 s novými pohonnými jednotkami. Turbodiesel původem v Mercedesu pokračuje bez velkých změn, ale pod kapotu se nastěhoval nový čtyřválec 2,0 l na benzín a také dvě verze nového benzínového šestiválce s přeplňováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti Q50 dostalo nové motory, mezi nimi i šestiválec 3,0 l biturbo. Ten má přes 400 koní a v nabídce zastane roli sportovního modelu. Lze ho kombinovat i s pohonem 4x4

Dvoulitrový čtyřválec nabídne nejvyšší výkon 155 kW (211 k) v 5500 ot./min. a točivý moment až 350 Nm v 1500 ot./min. Šestiválec 3,0 l je přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a na zadní nebo všechna kola posílá přes sedmistupňový automat výkon 224 kW (305 k) v 6400 ot./min. a točivý moment 400 Nm v 1600 až 5200 ot./min.

Testy | Design | Technika | Luxusní auta | Sedany | Infiniti

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Existuje i silnější verze šestiválce, která se podívá do sportovního modelu. Ten bude konkurovat například BMW M3. Výkon motoru dosahuje na 298 kW (405 k) v 6400 ot./min. a točivý moment má hodnotu 475 Nm v 1600 až 5200 ot./min. Zajímavostí je, že turbodmychadla silnějšího šestiválce se mohou točit rychlostí až 220 000 ot./min.

K dispozici bude nadále i hybridní pohon, který se skládá z atmosférického šestiválce 3,5 l a 50kW elektromotoru. Celkový výkon hybridní soustavy je až 265 kW (360 koní).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozšířila se také komfortní a bezpečnostní výbava, nový je podvozek i řízení. V nabídce zůstává hybridní systém. Všechny modely mají sedmistupňový automat

Infiniti Q50 dostalo také nové řízení s proměnným účinkem a adaptivním posilovačem. Automobilka tvrdí, že má lepší odezvu a poskytuje lepší pocit z řízení. Nového nastavení se dočkal i podvozek, nové jsou stabilizátory a k dispozici jsou za příplatek i adaptivní tlumiče.

Rozšířila se i výbava, a to jak komfortní, tak i bezpečnostní. Vedle hlídání mrtvých úhlů dostanete asistent pro udržení v pruhu, 360° kameru s detekcí překážek, hlídání přijíždějícího auta (pokud například vyjíždíte z parkovacího stání), adaptivní tempomat a spoustu dalšího.

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 133 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků