Infiniti Q50 dostalo nové motory a výkon přes 400 koní

Turbodiesel pokračuje bez velkých změn, ale pod kapotu se nastěhoval nový čtyřválec 2,0 l a dvě verze nového šestiválce.

Sedan Infiniti Q50 přichází pro rok 2016 s novými pohonnými jednotkami. Turbodiesel původem v Mercedesu pokračuje bez velkých změn, ale pod kapotu se nastěhoval nový čtyřválec 2,0 l na benzín a také dvě verze nového benzínového šestiválce s přeplňováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti Q50 dostalo nové motory, mezi nimi i šestiválec 3,0 l biturbo. Ten má přes 400 koní a v nabídce zastane roli sportovního modelu. Lze ho kombinovat i s pohonem 4x4

Dvoulitrový čtyřválec nabídne nejvyšší výkon 155 kW (211 k) v 5500 ot./min. a točivý moment až 350 Nm v 1500 ot./min. Šestiválec 3,0 l je přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a na zadní nebo všechna kola posílá přes sedmistupňový automat výkon 224 kW (305 k) v 6400 ot./min. a točivý moment 400 Nm v 1600 až 5200 ot./min.

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Existuje i silnější verze šestiválce, která se podívá do sportovního modelu. Ten bude konkurovat například BMW M3. Výkon motoru dosahuje na 298 kW (405 k) v 6400 ot./min. a točivý moment má hodnotu 475 Nm v 1600 až 5200 ot./min. Zajímavostí je, že turbodmychadla silnějšího šestiválce se mohou točit rychlostí až 220 000 ot./min.

K dispozici bude nadále i hybridní pohon, který se skládá z atmosférického šestiválce 3,5 l a 50kW elektromotoru. Celkový výkon hybridní soustavy je až 265 kW (360 koní).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozšířila se také komfortní a bezpečnostní výbava, nový je podvozek i řízení. V nabídce zůstává hybridní systém. Všechny modely mají sedmistupňový automat

Infiniti Q50 dostalo také nové řízení s proměnným účinkem a adaptivním posilovačem. Automobilka tvrdí, že má lepší odezvu a poskytuje lepší pocit z řízení. Nového nastavení se dočkal i podvozek, nové jsou stabilizátory a k dispozici jsou za příplatek i adaptivní tlumiče.

Rozšířila se i výbava, a to jak komfortní, tak i bezpečnostní. Vedle hlídání mrtvých úhlů dostanete asistent pro udržení v pruhu, 360° kameru s detekcí překážek, hlídání přijíždějícího auta (pokud například vyjíždíte z parkovacího stání), adaptivní tempomat a spoustu dalšího.

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků