Infiniti potvrdilo přípravu elektrického sporťáku. Přijede v roce 2020

Infiniti uvede za pár let sportovní elektromobil. Mohl by být inspirován konceptem Emerg-E, který japonská automobilka představila už v roce 2012.

Už v říjnu se spekulovalo o tom, že Infiniti naskočí do rozjetého vlaku a začne připravovat svůj první elektromobil. Vycházet by mohl z několika dřívějších konceptů – čtyřdveřového LE nebo kupé Emerg-E. Nyní známe oficiální termín, kdy se takového vozu japonské automobilky dočkáme.

Infiniti v lednu představí nový crossover. Nahradí stárnoucí QX50

Infiniti v lednu představí nový crossover. Nahradí stárnoucí QX50

Podle zdrojů Autocaru představí Infiniti elektřinou poháněný vůz v roce 2020. Bude postaven na zcela nové platformě a technologie baterií bude sdílet s Nissanem. „Chceme v podání Infiniti nabídnout jedinečný zážitek z jízdy,“ uvedl generální ředitel automobilky Roland Krueger.

Novinka bude vycházet spíše z konceptu Emerg-E, který spatřil světlo světa už v roce 2012. Jedná se o čistě sportovní vůz s výkonem 298 kW a pohonem zadních kol.

Infiniti představuje motor s proměnnou kompresí. Za rok jde do výroby

Infiniti představuje motor s proměnnou kompresí. Za rok jde do výroby

Infiniti se pro stavbu elektrického sporťáku rozhodlo i kvůli poptávce na čínském trhu. V roce 2012 společnost přesídlila do Hongkongu ve snaze rozšířit své tamní zastoupení. O dva roky později Čína předstihla Spojené státy a stala se největším světovým trhem pro hybridní a elektrické vozy.

„Pokud dojde ke stavbě elektromobilu, zcela jistě bude navrhován pro čínský trh,“ uvedl už loni Krueger. „Neustále diskutujeme o tom, kdy takový vůz postavit, aby to pro Infiniti bylo co nejlepší načasování.“

Sportovní elektromobil má navíc být jen odrazovým můstkem pro další elektrifikované vozy, které japonská společnost v budoucnu chystá.

Fotogalerie konceptu Infiniti Emerg-E z roku 2012

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků