Automobilka Infiniti, kterou zastřešuje Nissan jako svou luxusní „dceru“, plánuje do konce letošního roku rozšířit své působení na poli luxusních vozů a zdvojnásobit prodeje. Tato značka by se tak měla dostat i do západní a střední Evropy, kam si svou cestu pomalu razí již od roku 2006. Svým působením by tak teoreticky mohla zamíchat karty ve vyšších třídách.
Z globálního hlediska se vozidla Intiniti v roce 2006 prodávala ve 43 % zemích, kde existuje reálná poptávka po luxusních vozech. Drtivou většinu však tvoří Spojené státy a Kanada, kde je tato značka celkem oblíbená. Na konci roku 2008 by však měly prodeje pokrýt 98 % trhů s luxusními vozy. Automobilka se chce ovšem zaměřit taky na mladší generaci, která pro ni hraje významnou roli. Proto se chystá vyrábět nový crossover a menší sedan, které by pro ně byly dostupné. Zajímavým je však plán, že do roku 2012 by mělo být 35%-40% majitelů vozu Infiniti mladších než 47 let.
Další věcí, na kterou se hodlá automobilka „podívat“, je mírné obnovení používaných technologii a v nabídce motorů můžeme prý taky očekávat nové přírůstky. Automobilka si chce v Evropě vybudovat svůj image na základě kvalitních produktů a příkladné péče o zákazníka. Uvidíme, zda se to skutečně povede.