Infiniti má nového prodejce

Skupina Auto Palace Group, která patří do seskupení holandského AutoBinck Holding N.V. a na českém trhu působí od roku 1991 a postupně rozvinula své aktivity na Slovensku, Maďarsku a Slovinsku, nyní přijímá novou výzvu. Stane se v Čechách (a také na Slovensku) partnerem pro maloobchodní prodej v Evropě nejnověji uváděné luxusní značky automobilů Infiniti.

Auto Palace Group tak rozšíří své stávající portfolio značek a výrazně posílí svou pozici na trhu. Jen pro rok 2008 plánuje skupina v Čechách ve své maloobchodní síti, kterou představuje 5 dealerství (z toho 4 v Praze a 1 v Brně), prodej více než 5 000 vozů značek Fiat, Ford, Mazda, Volvo, Hyundai a Mitsubishi. Poslední dvě zmiňované značky skupina Auto Palace Group v Čechách a na Slovensku také distribuuje.

Centrum Infiniti bude v Praze otevřeno v průběhu prvních šesti měsíců roku 2009, na Slovensku pak v první polovině roku 2010. President Infiniti, Carlos Ghosn tuto spolupráci oficiálně oznámí na autosalonu v Ženevě.

Infiniti se snaží o poskytování nejvyšší úrovně zákaznických služeb a dosažení maximální spokojenosti. Vlastnictví vozu Infiniti slibuje bezkonkurenční zkušenost od první minuty, kdy zákazník překročí práh Infiniti centra. A tato jedinečná zkušenost pokračuje i v dalším období samotného vlastnictví vozu.

„AutoBinck má v Evropě skvělou pověst a nabízí nám nejenom zkušenost s prémiovými značkami vozů, ale také vynikající metropolitní lokaci,“ uvedl Jim Wright, Vice-President Infiniti Europe. „Tyto faktory a jejich závazek vůči vizím Infiniti poskytovat zákazníkům vysokou úroveň služeb pro vzrušující a technicky vyspělé luxusní vozy Infiniti nás přesvědčily, že jsou pro nás na českém trhu nejlepším partnerem.“

„Zavedení značky Infiniti v Čechách spolu se zavedením na Slovensku a v Holandsku je obrovskou     a vzrušující příležitostí pro AutoBinck,“ řekl Henny van Dijk, CEO AutoBinck Holding N.V. „Věříme, že naše zkušenost se zákazníky špičkových vozů a naše důležité metropolitní umístění v České republice budou zárukou úspěšného uvedení a rozvoje značky Infiniti na tomto trhu.“

V době zavádění značky bude modelové portfolio Infiniti zahrnovat čtyři vzrušující, krásné a okouzlující špičkové vozy: dva velice charakteristické crossovery - nový luxusní crossover coupe EX37 a luxusní sportovní crossover FX, a G37 v provedení sedan a coupe. Každý z těchto modelů nabídne českým zákazníkům vysoký standard kvality a náročné jízdní vlastnosti.

Zrozeny v Severní Americe a osvědčeny na Středním Východě, na náročných světových trzích, jsou nyní modely Infiniti připraveny proniknout k evropským řidičům.

Zavedení programu Total Ownership Experience (= komplexní zákaznická zkušenost) na trhu Spojených států  a na Středním Východě zajistilo značce úspěch na těchto trzích, přivedlo značku k pozici lídra průmyslu v zákaznické spokojenosti, přineslo řadu ocenění, včetně nejvyšší pozice v rámci J.D. Power a vítězství v indexu zákaznické spokojenosti (CSI = Customer Service Index) třikrát po sobě a první tři místa v hlavních nezávislých prodejních a servisních studiích.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků