Infiniti G37x S s pohonem všech kol a cenou 1 336 550 Kč

Značka Infiniti modernizuje svoji řadu G a pohon všech kol převádí z výbavy GT do sportovně střižené modifikace S.
Infiniti G37x S s pohonem všech kol a cenou 1 336 550 Kč

Automobilka Infiniti pokračuje v dílčí modernizaci svých modelových řad, dosud posledním krokem na tomto poli byl vylepšený hybrid Infiniti M35h s dále sníženou spotřebou paliva. Nejčerstvější novinka se jmenuje Infiniti G37x S, jež se stane jediným vozem řady G dostupným s pohonem všech kol.

Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Provedení S hraje u Infiniti G roli sportovně řešené verze a pohon všech kol byl dosud vyhrazen komfortně laděnému stupni GT. Po technické stránce se ale nic nezměnilo, jediným motorem zůstává zážehová jednotka 3,7 l V6 s výkonem 320 koní (235 kW), jež v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou vozu Infiniti G37x S umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 6,0 s a dosáhnout rychlosti 240 km/h. Průměrná spotřeba činí 11,0 l/100 km a emise CO2 jsou 255 g/km.

Klepněte pro větší obrázek
Aktuální ceník sedanů Infiniti G37

Nový model Infiniti G37x S je vybaven všemi charakteristickými prvky sportovních verzí Infiniti, jako jsou červené znaky S, 18" sportovní kola z hliníkové slitiny a světlomety s kouřovými skly. V interiéru najdeme sportovní sedadla (s elektrickým nastavením ve 14 směrech u řidiče), hliníkové pedály a  balíček multimediální výbavy, jehož součástí je navigační a hudební systém s pevným diskem (HDD), Bose® Premium Sound System s 10 reproduktory, kamera pro couvání a dotykový displej s vysokým rozlišením.

Základním modelem zůstává Infiniti G37 za cenu od 1 135 000 Kč vč. DPH. Součástí standardní výbavy je hliníkové obložení interiéru v provedení Shodo, 18" kola z hliníkové slitiny, adaptivní bi-xenonové světlomety, lak odolný proti poškrábání (Scratch Shield), klíč i-Key s inteligentním přístupem a elektricky nastavitelná přední sedadla a sloupek řízení.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků