Infiniti G37x S s pohonem všech kol a cenou 1 336 550 Kč

Značka Infiniti modernizuje svoji řadu G a pohon všech kol převádí z výbavy GT do sportovně střižené modifikace S.
Infiniti G37x S s pohonem všech kol a cenou 1 336 550 Kč

Automobilka Infiniti pokračuje v dílčí modernizaci svých modelových řad, dosud posledním krokem na tomto poli byl vylepšený hybrid Infiniti M35h s dále sníženou spotřebou paliva. Nejčerstvější novinka se jmenuje Infiniti G37x S, jež se stane jediným vozem řady G dostupným s pohonem všech kol.

Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Provedení S hraje u Infiniti G roli sportovně řešené verze a pohon všech kol byl dosud vyhrazen komfortně laděnému stupni GT. Po technické stránce se ale nic nezměnilo, jediným motorem zůstává zážehová jednotka 3,7 l V6 s výkonem 320 koní (235 kW), jež v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou vozu Infiniti G37x S umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 6,0 s a dosáhnout rychlosti 240 km/h. Průměrná spotřeba činí 11,0 l/100 km a emise CO2 jsou 255 g/km.

Klepněte pro větší obrázek
Aktuální ceník sedanů Infiniti G37

Nový model Infiniti G37x S je vybaven všemi charakteristickými prvky sportovních verzí Infiniti, jako jsou červené znaky S, 18" sportovní kola z hliníkové slitiny a světlomety s kouřovými skly. V interiéru najdeme sportovní sedadla (s elektrickým nastavením ve 14 směrech u řidiče), hliníkové pedály a  balíček multimediální výbavy, jehož součástí je navigační a hudební systém s pevným diskem (HDD), Bose® Premium Sound System s 10 reproduktory, kamera pro couvání a dotykový displej s vysokým rozlišením.

Základním modelem zůstává Infiniti G37 za cenu od 1 135 000 Kč vč. DPH. Součástí standardní výbavy je hliníkové obložení interiéru v provedení Shodo, 18" kola z hliníkové slitiny, adaptivní bi-xenonové světlomety, lak odolný proti poškrábání (Scratch Shield), klíč i-Key s inteligentním přístupem a elektricky nastavitelná přední sedadla a sloupek řízení.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků