Infiniti G37x S s pohonem všech kol a cenou 1 336 550 Kč

Značka Infiniti modernizuje svoji řadu G a pohon všech kol převádí z výbavy GT do sportovně střižené modifikace S.
Infiniti G37x S s pohonem všech kol a cenou 1 336 550 Kč

Automobilka Infiniti pokračuje v dílčí modernizaci svých modelových řad, dosud posledním krokem na tomto poli byl vylepšený hybrid Infiniti M35h s dále sníženou spotřebou paliva. Nejčerstvější novinka se jmenuje Infiniti G37x S, jež se stane jediným vozem řady G dostupným s pohonem všech kol.

Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Provedení S hraje u Infiniti G roli sportovně řešené verze a pohon všech kol byl dosud vyhrazen komfortně laděnému stupni GT. Po technické stránce se ale nic nezměnilo, jediným motorem zůstává zážehová jednotka 3,7 l V6 s výkonem 320 koní (235 kW), jež v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou vozu Infiniti G37x S umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 6,0 s a dosáhnout rychlosti 240 km/h. Průměrná spotřeba činí 11,0 l/100 km a emise CO2 jsou 255 g/km.

Klepněte pro větší obrázek
Aktuální ceník sedanů Infiniti G37

Nový model Infiniti G37x S je vybaven všemi charakteristickými prvky sportovních verzí Infiniti, jako jsou červené znaky S, 18" sportovní kola z hliníkové slitiny a světlomety s kouřovými skly. V interiéru najdeme sportovní sedadla (s elektrickým nastavením ve 14 směrech u řidiče), hliníkové pedály a  balíček multimediální výbavy, jehož součástí je navigační a hudební systém s pevným diskem (HDD), Bose® Premium Sound System s 10 reproduktory, kamera pro couvání a dotykový displej s vysokým rozlišením.

Základním modelem zůstává Infiniti G37 za cenu od 1 135 000 Kč vč. DPH. Součástí standardní výbavy je hliníkové obložení interiéru v provedení Shodo, 18" kola z hliníkové slitiny, adaptivní bi-xenonové světlomety, lak odolný proti poškrábání (Scratch Shield), klíč i-Key s inteligentním přístupem a elektricky nastavitelná přední sedadla a sloupek řízení.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků