Infiniti G37x S s pohonem všech kol a cenou 1 336 550 Kč

Značka Infiniti modernizuje svoji řadu G a pohon všech kol převádí z výbavy GT do sportovně střižené modifikace S.
Infiniti G37x S s pohonem všech kol a cenou 1 336 550 Kč

Automobilka Infiniti pokračuje v dílčí modernizaci svých modelových řad, dosud posledním krokem na tomto poli byl vylepšený hybrid Infiniti M35h s dále sníženou spotřebou paliva. Nejčerstvější novinka se jmenuje Infiniti G37x S, jež se stane jediným vozem řady G dostupným s pohonem všech kol.

Infiniti

Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Provedení S hraje u Infiniti G roli sportovně řešené verze a pohon všech kol byl dosud vyhrazen komfortně laděnému stupni GT. Po technické stránce se ale nic nezměnilo, jediným motorem zůstává zážehová jednotka 3,7 l V6 s výkonem 320 koní (235 kW), jež v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou vozu Infiniti G37x S umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 6,0 s a dosáhnout rychlosti 240 km/h. Průměrná spotřeba činí 11,0 l/100 km a emise CO2 jsou 255 g/km.

Klepněte pro větší obrázek
Aktuální ceník sedanů Infiniti G37

Nový model Infiniti G37x S je vybaven všemi charakteristickými prvky sportovních verzí Infiniti, jako jsou červené znaky S, 18" sportovní kola z hliníkové slitiny a světlomety s kouřovými skly. V interiéru najdeme sportovní sedadla (s elektrickým nastavením ve 14 směrech u řidiče), hliníkové pedály a  balíček multimediální výbavy, jehož součástí je navigační a hudební systém s pevným diskem (HDD), Bose® Premium Sound System s 10 reproduktory, kamera pro couvání a dotykový displej s vysokým rozlišením.

Základním modelem zůstává Infiniti G37 za cenu od 1 135 000 Kč vč. DPH. Součástí standardní výbavy je hliníkové obložení interiéru v provedení Shodo, 18" kola z hliníkové slitiny, adaptivní bi-xenonové světlomety, lak odolný proti poškrábání (Scratch Shield), klíč i-Key s inteligentním přístupem a elektricky nastavitelná přední sedadla a sloupek řízení.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků