Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Model Infiniti G37, dodávaný v karosářských verzích sedan, kupé a kabriolet a s pohonem zadních, nebo všech kol, přichází na evropské trhy se sadou vylepšení pro modelový rok 2011. Zřejmě nejvýznamnější novinkou je standardní instalace sedmistupňové automatické převodovky s řazením páčkami pod volantem. Litá kola pro kupé a kabriolet jsou nová, provedení Coupé S dostalo zadní spoiler a nabídka obsahuje zcela nové odstíny laku včetně černé metalízy Malbec známé již ze sedanu M.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sedany Infiniti G37 jsou dodávány ve verzích G37x GT a G37x GT Premium s pohonem všech kol, zatímco pohonem kol zadních disponuje základní provedení, ale také špičkové G37 S Premium, jež se může pochlubit diferenciálem s omezenou svorností, tužším pérováním i posílenou brzdovou soustavou. V nadcházejícím modelovém roce si mohou zájemci o Infiniti G37 Coupé vybírat z modelů G37 GT, G37 S a G37 S Premium, přičemž všechny jsou dodávány výhradně s pohonem kol zadní nápravy. Naproti tomu Infiniti omezilo svoji paletu otevřené varianty G37 Cabrio na jedinou verzi GT Premium, do jejíž standardní výbavy patří řada komfortních prvků včetně devatenáctipalcových ráfků nebo špičkové audiosoustavy s třinácti reproduktory (včetně těch vestavěných přímo v hlavových opěrkách) a pevným diskem pro ukládání hudby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

včera | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků