Infiniti G37 Hybrid: první hybridní zadokolka Nissanu

Ačkoli Nissanu nejsou automobily s hybridním pohonem cizí, vzpoměňme třeba model Altima z loňska, nový Infiniti G37 Hybrid je jeho první aplikací na voze s pohonem zadních kol. Nejedná se však o hybrid, který by fungoval tak, jak je zvykem u jiných značek. Infiniti G37 pod svojí kapotou hostí běžný spalovací motor, který je však paralelně doplněn elektromotorem. Ten ale v podstatě vozu pomáhá pouze při plné akceleraci a automobil postrádá režim čistě elektrického pohonu. Nissan zdůraznil, že model G37 je osazen novými akumulátory Li-Ion, vyvinutými ve spolupráci s koncernem NEC, ale podrobnosti nesdělil. V tiskové zprávě rovněž chybí zmínka o časovém horizontu. Je jasné, že jeho hlavním odbytištěm budou USA, ale kdy se vůz na trhu objeví, to je zatím ve hvězdách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G37 Hybrid


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků