Infiniti G37 Hybrid: první hybridní zadokolka Nissanu

Ačkoli Nissanu nejsou automobily s hybridním pohonem cizí, vzpoměňme třeba model Altima z loňska, nový Infiniti G37 Hybrid je jeho první aplikací na voze s pohonem zadních kol. Nejedná se však o hybrid, který by fungoval tak, jak je zvykem u jiných značek. Infiniti G37 pod svojí kapotou hostí běžný spalovací motor, který je však paralelně doplněn elektromotorem. Ten ale v podstatě vozu pomáhá pouze při plné akceleraci a automobil postrádá režim čistě elektrického pohonu. Nissan zdůraznil, že model G37 je osazen novými akumulátory Li-Ion, vyvinutými ve spolupráci s koncernem NEC, ale podrobnosti nesdělil. V tiskové zprávě rovněž chybí zmínka o časovém horizontu. Je jasné, že jeho hlavním odbytištěm budou USA, ale kdy se vůz na trhu objeví, to je zatím ve hvězdách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G37 Hybrid


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků