Infiniti G37 čoraz bližšie a bližšie

Ako sme už niekoľkokrát spomínali, Infiniti si pre tohtoročnú motorshow v New Yorku chystá niekoľko zaujímavých kúskov. Jedným z nich je aj Infiniti G37, s ktorým sme vás už zoznámili pri odhalení prvých skíc konceptu. Autosalón sa už blíži a Infiniti takmer deň čo deň oboznamuje verejnosť s novými informáciami o svojom vozidle, s ktorým sa chce presadiť aj na európskom trhu.

Najnovšie fotografie vozidla v jeho finálnej podobe boli vyhotovené počas testovacích jázd Nissanu v Arizone. Z fotografii je jasné, že so športovým profilom G37 nezaprie svojho mladšieho brata G35 Sedan.

G37 ako už z názvu vyplýva disponuje 3,7litrovým V6, ktorý bol vyhotovený na základe motoru s objemom 3,5 litra dodávaným do Infiniti G35. Čo motor s výkonom 330 konských síl dokáže pri približnej hmotnosti vozidla 1,6 tony bude jasné neskor. O brzdenie sa starajú 14 palcové predné a 13,8 palcové zadné brzdné kotúče.
 
Infiniti G37 bude mať v Európe postarané o silnú konkurenciu, napr. BMW 335i, ale so svojím designom a parametrami si svojich zákazníkov určite nájde. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G37



Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků