Infiniti G37 čoraz bližšie a bližšie

Ako sme už niekoľkokrát spomínali, Infiniti si pre tohtoročnú motorshow v New Yorku chystá niekoľko zaujímavých kúskov. Jedným z nich je aj Infiniti G37, s ktorým sme vás už zoznámili pri odhalení prvých skíc konceptu. Autosalón sa už blíži a Infiniti takmer deň čo deň oboznamuje verejnosť s novými informáciami o svojom vozidle, s ktorým sa chce presadiť aj na európskom trhu.

Najnovšie fotografie vozidla v jeho finálnej podobe boli vyhotovené počas testovacích jázd Nissanu v Arizone. Z fotografii je jasné, že so športovým profilom G37 nezaprie svojho mladšieho brata G35 Sedan.

G37 ako už z názvu vyplýva disponuje 3,7litrovým V6, ktorý bol vyhotovený na základe motoru s objemom 3,5 litra dodávaným do Infiniti G35. Čo motor s výkonom 330 konských síl dokáže pri približnej hmotnosti vozidla 1,6 tony bude jasné neskor. O brzdenie sa starajú 14 palcové predné a 13,8 palcové zadné brzdné kotúče.
 
Infiniti G37 bude mať v Európe postarané o silnú konkurenciu, napr. BMW 335i, ale so svojím designom a parametrami si svojich zákazníkov určite nájde. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G37



Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků