Infiniti G37 čoraz bližšie a bližšie

Ako sme už niekoľkokrát spomínali, Infiniti si pre tohtoročnú motorshow v New Yorku chystá niekoľko zaujímavých kúskov. Jedným z nich je aj Infiniti G37, s ktorým sme vás už zoznámili pri odhalení prvých skíc konceptu. Autosalón sa už blíži a Infiniti takmer deň čo deň oboznamuje verejnosť s novými informáciami o svojom vozidle, s ktorým sa chce presadiť aj na európskom trhu.

Najnovšie fotografie vozidla v jeho finálnej podobe boli vyhotovené počas testovacích jázd Nissanu v Arizone. Z fotografii je jasné, že so športovým profilom G37 nezaprie svojho mladšieho brata G35 Sedan.

G37 ako už z názvu vyplýva disponuje 3,7litrovým V6, ktorý bol vyhotovený na základe motoru s objemom 3,5 litra dodávaným do Infiniti G35. Čo motor s výkonom 330 konských síl dokáže pri približnej hmotnosti vozidla 1,6 tony bude jasné neskor. O brzdenie sa starajú 14 palcové predné a 13,8 palcové zadné brzdné kotúče.
 
Infiniti G37 bude mať v Európe postarané o silnú konkurenciu, napr. BMW 335i, ale so svojím designom a parametrami si svojich zákazníkov určite nájde. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G37



TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků