Infiniti G25: základní provedení sedanu G

Již za několik týdnů si budou moci zájemci o sedan Infiniti řady G od svého dealera odvézt nejlevnější verzi s označením G25. Pod její kapotou se nachází vidlicový šestiválec s objemem 2,5 l, výkonem 221 koní (163 kW) a točivým momentem až 253 Nm. Navazuje na něj výhradně sedmistupňová automatická převodovka přenášející točivý moment na kola zadní nápravy (čtyřkolka bude na přání).

Na americkém trhu budou do základní výbavy patřit například xenonová světla, sedmnáctipalcová litá kola, kožené čalounění nebo automatická klimatizace. Cena 30 950 dolarů není špatná, ale je otázka, zda vám úspora 2 300 dolarů stojí za to, abyste přišli o 112 koní (82 kW) a 111 Nm výkonnějšího provedení.

Zda a případně kdy se „levné Géčko” objeví i u nás zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G25
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků