Infiniti G25: základní provedení sedanu G

Již za několik týdnů si budou moci zájemci o sedan Infiniti řady G od svého dealera odvézt nejlevnější verzi s označením G25. Pod její kapotou se nachází vidlicový šestiválec s objemem 2,5 l, výkonem 221 koní (163 kW) a točivým momentem až 253 Nm. Navazuje na něj výhradně sedmistupňová automatická převodovka přenášející točivý moment na kola zadní nápravy (čtyřkolka bude na přání).

Na americkém trhu budou do základní výbavy patřit například xenonová světla, sedmnáctipalcová litá kola, kožené čalounění nebo automatická klimatizace. Cena 30 950 dolarů není špatná, ale je otázka, zda vám úspora 2 300 dolarů stojí za to, abyste přišli o 112 koní (82 kW) a 111 Nm výkonnějšího provedení.

Zda a případně kdy se „levné Géčko” objeví i u nás zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G25

Infiniti

Infiniti založil v roce 1989 japonský Nissan jako svou luxusní značku po vzoru Toyoty a jejího Lexusu. Nissan se s Infiniti zaměřil na americký trh, do Evropy přišel až v roce 2008. V domácím Japonsku značku nevyužívá.

Infiniti Q60 • Infiniti QX50 •​ Infiniti QX •​ Infiniti QX30

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 94 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků