Infiniti G25: základní provedení sedanu G

Již za několik týdnů si budou moci zájemci o sedan Infiniti řady G od svého dealera odvézt nejlevnější verzi s označením G25. Pod její kapotou se nachází vidlicový šestiválec s objemem 2,5 l, výkonem 221 koní (163 kW) a točivým momentem až 253 Nm. Navazuje na něj výhradně sedmistupňová automatická převodovka přenášející točivý moment na kola zadní nápravy (čtyřkolka bude na přání).

Na americkém trhu budou do základní výbavy patřit například xenonová světla, sedmnáctipalcová litá kola, kožené čalounění nebo automatická klimatizace. Cena 30 950 dolarů není špatná, ale je otázka, zda vám úspora 2 300 dolarů stojí za to, abyste přišli o 112 koní (82 kW) a 111 Nm výkonnějšího provedení.

Zda a případně kdy se „levné Géčko” objeví i u nás zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G25
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků