Infiniti G Cabrio IPL: zatím jako koncept

Co vše luxusní odnož Nissanu přiveze do Paříže, to zatím nevíme. Úpravy z Infiniti Performance Line pro kabriolet G tam ale uvidíme jistě.

Koncept G Cabrio bude po kupé téhož typu, jež vstoupilo do severoamerických prodejů během letošního léta, druhým strojem z dílen Infiniti, který ponese jméno řady Performance Line (IPL). Jak jistě správně předpokládáte, také G Cabrio (zatím připravené skutečně pouze v podobě konceptu) se skládací pevnou střechou a čtyřmístnou karoserií přebírá ze staršího kupé řadu stylistických prvků a vylepšení mechanických skupin.

Pod kapotou této studie se tak nachází vylepšená verze vidlicového šestiválce s objemem 3,7 l a výkonem 338 koní (249 kW) při 7 400 ot./min. a točivým momentem 374 Nm. Pro Evropu tyto hodnoty klesnou s ohledem na emisní požadavky na 320 koní (235 kW) a 360 Nm. Pro zajímavost, sériové kupé G přítomné na amerických trzích dává z téže jednotky 348 koní (256 kW). Podle vyjádření automobilky zrychlí Infiniti G Cabrio z klidu na 100 km/h za 6 s a nejvyšší rychlost je omezena na 270 km/h.

Převodovka je sedmistupňová, automatická a ovládaná páčkami pod volantem vyrobenými z hořčíkové slitiny. Pérování dostalo o 10% tužší pružiny a nové tlumiče, čímž karoserie poněkud poklesla k vozovce. Při prvním pohledu na studii pro autosalon v Paříži si všimneme perleťového černého lakování Malbec Vlack a rudých doplňků, zatímco interiér je čalouněn kůží v odstínu Monaco Red. Za zmínku jistě stojí též nový přední nárazník, černá maska chladiče a rámečky světlometů, nástavce prahů a spoiler na víku zavazadlového prostoru. Seznam úprav zakončují devatenáctipalcové, sedmipaprskové ráfky z lehkých slitin.

Při pozornějším náhledu do interiéru zaznamenáme ještě středovou konzoli s obkladem s leskle černým povrchem a v barvě čalounění vyvedené lišty prostupující palubní deskou a dveřmi z materiálu Kacchu, jež mají údajně odkazovat na středověké samurajské zbraně.

Ačkoli se výše popsaný vůz vyznačuje visačkou „studie“, je nad slunce jasné, že se brzy objeví na amerických trzích. V našich podmínkách situace již tak jasná není, o čemž svědčí také oficiální stanovisko automobilky: „Rozhodnutí o tom, zda řadu IPL uvedeme také v Evropě, bude učiněno až na základě reakcím jaké vzbudí koncept IPL G Cabrio na autosalonu v Paříži.“

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti Performance Line G Cabrio Concept
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků