Infiniti FX45 už i na německém trhu

Infiniti FX45 už i na německém trhu

Infiniti je luxusní značkou japonského Nissanu, která mu pomáhá dobývat náročný americký trh. Modely této značky nejsou oficiálně určeny pro evropský trh, nicméně se stále častěji množí individuální dovoz. O Infiniti je totiž v Evropě zájem, proto není divu, že jedna z německých firem začala dovážet model FX45, luxusní SUV odvozené z Nissanu Murano. Pod kapotou se ale skrývá luxusnější výbava a hlavně osmiválcový motor - Murano má „jen“ 3.5 V6 s výkonem 175 kW. Zkrátka FX45 je určeno těm, kterým se Murano zdá příliš chudé a „podmotorované“.

Chloubou FX45 je tedy osmiválec o objemu 4.5 l (4 493 ccm) a výkonem 232 kW (315 k) při 6 400 otáčkách. Točivý moment činí 446 Nm při 4 000 ot., spotřeba jest 12,5 l mimo město, 15,8 l ve městě (dle americké normy). Výkon motoru je přenášen přes pětistupňový automat (Murano má CVT) na zadní kola s možností pohonu 4x4 (0:100 - 50:50) - přední kola se připojují v případě potřeby, poměr je měnitelný; je možné natvrdo zamknout pohon všech kol. Ve standardu jsou 20" litá kola 265/50, délka tohoto drobečka činí 4,8 m, rozvor je 2 850 mm. Hmotnost se přiblížila téměř dvěma tunám. Cena v Německu činí 48 tisíc eur.

Do Česka dováží FX45 a další modely Infinity např. Impexta; FX45 zde stojí 1,8 milionu korun bez daně; je totiž možné odepsat DPH. Výbava je vskutku maximální: automatická klimatizace, navigace, automatická převodovka, osm airbagů, xenonové světlomety, ABS+ASR+ESP, potahy kůže, CD přehrávač, originální autorádio, centrální dálkově ovládané zamykání, imobilizér, alarm, el. okna, pevná střecha, elektricky ovládané střešní okno, posilovač řízení, palubní počítač, pohon 4x4, multifunkční volant, hliníková kola, indikátor parkování, nastavitelný volant, výškově nastavitelná sedadla, el. seřiditelná a vyhřívaná sedadla, sportovní podvozek, vyhřívané přední sklo, tónovaná skla, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, přídavné světlomety, tempomat apod.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků