Infiniti FX30d: naftový exot z dílen AHG Sport

Infiniti FX30d: naftový exot z dílen AHG Sport

Automobilka Infiniti zahájila frontální útok na evropskými zákazníky milovaný segment SUV se vznětovými motory, když jsme vám na počátku loňského roku představili model Infiniti FX30d, který byl naceněn krátce poté. Pro zákazníky, kteří by tomuto stroji chtěli vtisknout sportovního ducha, je určena modifikace z dílen společnosti AHG Sport, jež je divizí přímo firmy Infiniti Centre se sídlem v německém Hamburgu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Novinka doznala blíže nespecifikovaných úprav vznětového šestiválce (půjde zřejmě jen o nový program řídicí jednotky), který nově dosahuje nejvyššího výkonu 280 koní (206 kW) a točivého momentu 600 Nm. Standardní nastavení disponuje hodnotami 238 koní (174 kW), resp. 550 Nm. Za tuto modifikaci na pokladně AHG Sport zaplatíte v přepočtu 30 800 Kč. Za dalších 36 800 Kč dostanete snížené pérování a za bezmála astronomických 195 000 Kč pak také sadu trojdílných, jedenadvacetipalcových litých ráfků Schmidt Revolution obouvající pneumatiky o rozměru 295/40 R21.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků