Infiniti FX v sérii Black and White pro Evropu

Automobilka Infiniti představuje limitovanou edici svého SUV řady FX.

Omezená série nese označení Infiniti FX Black and White, takže je celkem jasné, čím se bude vyznačovat. Vozů vznikne jen 500 a dodávány budou výhradně v lakování bílá Moonlight a černá Obsidian. Na první pohled si všimneme také jedenadvacetipalcových litých ráfků, příjemným doplňkem se standardní instalace systému Around View Monitor usnadňujícího parkování díky soustavě kamer.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
K dispozici bude pouze bílé a černé lakování

Edice Infiniti FX Black and White vychází z výbavového stupně Premium S a na své palubě nabídne cestujícím černou kůží čalouněná sportovní sedadla s šedým stehováním, jež najdeme také na manžetě voliče převodovky, volantu či dveřních obkladech. Standardem jsou dále dotykový displej navigace s pevným diskem, adaptivní tempomat ICC nebo adaptivní pérování CDC.

Série Infiniti FX Black and White je v evropských prodejnách k mání již nyní, ceny začínají v přepočtu na 1,65 mil. Kč. Nepůjde tedy zřejmě o tak exkluzivní náčiní jako Infiniti FX Vettel Edition, které vznikne ve 150 exemplářích a bude stát dvakrát tolik.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků