Infiniti FX: oblíbené SUV s prvním faceliftem

Model Infiniti FX, nejprodávanější model značky vůbec, se po řadě dílčích modifikací a omezených sérií dočkal své první „regulérní“ modernizace od uvedení na trh v roce 2009.
Infiniti FX: oblíbené SUV s prvním faceliftem

Pro modelový rok 2012 doznal model Infiniti FX celé řady dílčích modifikací a jeho cena na českém trhu startuje na částce 1 498 190 Kč včetně DPH za verzi FX37 GT, přičemž za nejlevější diesel se připlácí zhruba 40 000 Kč. Zvenčí si na voze všimneme především nové masky chladiče přibližující typ FX ostatním vozům Infiniti současnosti a studii Infiniti Essence, přepracovaného předního nárazníku s chromovanými detaily, upraveného vzhledu litých ráfků a nových odstínů lakování včetně barvy Iridium Blue (na snímku).

Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

V nabídce pohonných jednotek se nic nezměnilo, k dispozici jsou tedy zážehové jednotky 3,7 V6 s výkonem 320 koní (235 kW) a 5,0 V8 o výkonu 390 koní (287 kW) a vznětový agregát 3,0 V6 s výkonem 238 koní (175 kW) z dílen konsorcia Nissan/Renault.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti FX dostalo v rámci svého evropského faceliftu pro rok 2012 především novou masku chladiče a přepracovaný nárazník

Každý model FX je vybaven systémem inteligentního pohonu všech kol Infiniti (AWD – All-Wheel-Drive) a sedmistupňovou převodovkou s adaptivním řízením (ASC – Adaptive Shift Control). Modely Infiniti FX v provedení pro rok 2012 jsou již k dispozici v centrech Infiniti po celé Evropě.

Zároveň byl zahájen příjem objednávek na vozy edice Infiniti FX Vettel, třešničky na dortu této modelové řady, o nichž jsme vás informovali již dříve. Další informace o verzi FX Vettel budou zveřejněny v blízké době. Je třeba upozornit, že jistou modernizací Infiniti FX prošlo již vloni, ale pouze pro americké trhy.
 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků