Infiniti FX: oblíbené SUV s prvním faceliftem

Model Infiniti FX, nejprodávanější model značky vůbec, se po řadě dílčích modifikací a omezených sérií dočkal své první „regulérní“ modernizace od uvedení na trh v roce 2009.
Infiniti FX: oblíbené SUV s prvním faceliftem

Pro modelový rok 2012 doznal model Infiniti FX celé řady dílčích modifikací a jeho cena na českém trhu startuje na částce 1 498 190 Kč včetně DPH za verzi FX37 GT, přičemž za nejlevější diesel se připlácí zhruba 40 000 Kč. Zvenčí si na voze všimneme především nové masky chladiče přibližující typ FX ostatním vozům Infiniti současnosti a studii Infiniti Essence, přepracovaného předního nárazníku s chromovanými detaily, upraveného vzhledu litých ráfků a nových odstínů lakování včetně barvy Iridium Blue (na snímku).

Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

V nabídce pohonných jednotek se nic nezměnilo, k dispozici jsou tedy zážehové jednotky 3,7 V6 s výkonem 320 koní (235 kW) a 5,0 V8 o výkonu 390 koní (287 kW) a vznětový agregát 3,0 V6 s výkonem 238 koní (175 kW) z dílen konsorcia Nissan/Renault.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti FX dostalo v rámci svého evropského faceliftu pro rok 2012 především novou masku chladiče a přepracovaný nárazník

Každý model FX je vybaven systémem inteligentního pohonu všech kol Infiniti (AWD – All-Wheel-Drive) a sedmistupňovou převodovkou s adaptivním řízením (ASC – Adaptive Shift Control). Modely Infiniti FX v provedení pro rok 2012 jsou již k dispozici v centrech Infiniti po celé Evropě.

Zároveň byl zahájen příjem objednávek na vozy edice Infiniti FX Vettel, třešničky na dortu této modelové řady, o nichž jsme vás informovali již dříve. Další informace o verzi FX Vettel budou zveřejněny v blízké době. Je třeba upozornit, že jistou modernizací Infiniti FX prošlo již vloni, ale pouze pro americké trhy.
 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků