Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

Značka Infiniti připravila pro své západoevropské zákazníky speciální sérii řady FX. Ta nabídne především kopu výbavy navíc.

Vozy Infiniti FX patří k těm nejzajímavějším a nejkomfortnějším z vozů v daném segmentu, ale zákazníci chtějí vždy více. Automobilka Infiniti pro ně připravila omezenou sérii vycházející z modelů FX37S a FX50S a dostala jednoduché označení FX Limited Edition.

Pod tímto názvem se na trhu objeví pouhá stovka vozů standardně dodávaná v barvě Black Obsidian s vrstvou pro ochranu laku proti škrábancům, za příplatek bude odstín Moonlight White. Do základní výbavy patří litá kola Turbine o průměru 21 palců s pneumatikami o rozměru 265/45 R21W a jsou spolu s maskou chladiče, ventilačními mřížkami za předními koly a střešními podélníky lakována v odstínu Graphite.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také interiér modelu FX Limited Edition má za úkol oslovit svojí jedinečností. Otevřete-li kterékoliv z bočních dveří, nejprve spatříte prahové lišty s osvětlenými nápisy Infiniti. Dále si všimnete kvalitního koženého čalounění Graphite s kontrastním stehováním a doplňky z Alcantary. Obklady ze skutečných uhlíkových kompozitů kryjí většinu palubní desky, středovou konzoli a dveřní výplně a nahrazují standardní dřevěné dýhy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do základní výbavy komfortního interiéru patří vrcholné provedení soustavy Connectiviti+, jež do jednoho systému zahrnuje audioaparaturu Bose Premium Sound System s jedenácti reproduktory, navigační systém, průvodce Michelin s databází 22 000 hotelů a restaurací, konektivitu iPod a USB, DVD přehrávač, hands-free Bluetooth a vestavěný pevný disk 10GB pro ukládání hudby. Posádka se dále může těšit na vyhřívaná, ventilovaná a všestranně stavitelná přední sedadla, střešní okno, bezklíčkové odemykání i startování či trvalý pohon všech kol.

Pod kapotou se skrývá alternativně dvojice zážehových jednotek 3,7 V6 (320 koní/234 kW) a 5,0 V8 (390 koní/285 kW), na něž navazuje sedmistupňová automatická převodovka s možností manuálního řazení hořčíkovými páčkami pod volantem.

Zda bude tato varianta FX dostupná i u nás je zatím nejasné, v prodeji každopádně bude ve Velké Británii. Tam se bude prodávat za 55 855 liber za model s motorem V6 a 62 035 liber zs jeho osmiválcového bratříčka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti FX Limited Edition

 

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků