Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

Značka Infiniti připravila pro své západoevropské zákazníky speciální sérii řady FX. Ta nabídne především kopu výbavy navíc.

Vozy Infiniti FX patří k těm nejzajímavějším a nejkomfortnějším z vozů v daném segmentu, ale zákazníci chtějí vždy více. Automobilka Infiniti pro ně připravila omezenou sérii vycházející z modelů FX37S a FX50S a dostala jednoduché označení FX Limited Edition.

Pod tímto názvem se na trhu objeví pouhá stovka vozů standardně dodávaná v barvě Black Obsidian s vrstvou pro ochranu laku proti škrábancům, za příplatek bude odstín Moonlight White. Do základní výbavy patří litá kola Turbine o průměru 21 palců s pneumatikami o rozměru 265/45 R21W a jsou spolu s maskou chladiče, ventilačními mřížkami za předními koly a střešními podélníky lakována v odstínu Graphite.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také interiér modelu FX Limited Edition má za úkol oslovit svojí jedinečností. Otevřete-li kterékoliv z bočních dveří, nejprve spatříte prahové lišty s osvětlenými nápisy Infiniti. Dále si všimnete kvalitního koženého čalounění Graphite s kontrastním stehováním a doplňky z Alcantary. Obklady ze skutečných uhlíkových kompozitů kryjí většinu palubní desky, středovou konzoli a dveřní výplně a nahrazují standardní dřevěné dýhy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do základní výbavy komfortního interiéru patří vrcholné provedení soustavy Connectiviti+, jež do jednoho systému zahrnuje audioaparaturu Bose Premium Sound System s jedenácti reproduktory, navigační systém, průvodce Michelin s databází 22 000 hotelů a restaurací, konektivitu iPod a USB, DVD přehrávač, hands-free Bluetooth a vestavěný pevný disk 10GB pro ukládání hudby. Posádka se dále může těšit na vyhřívaná, ventilovaná a všestranně stavitelná přední sedadla, střešní okno, bezklíčkové odemykání i startování či trvalý pohon všech kol.

Pod kapotou se skrývá alternativně dvojice zážehových jednotek 3,7 V6 (320 koní/234 kW) a 5,0 V8 (390 koní/285 kW), na něž navazuje sedmistupňová automatická převodovka s možností manuálního řazení hořčíkovými páčkami pod volantem.

Zda bude tato varianta FX dostupná i u nás je zatím nejasné, v prodeji každopádně bude ve Velké Británii. Tam se bude prodávat za 55 855 liber za model s motorem V6 a 62 035 liber zs jeho osmiválcového bratříčka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti FX Limited Edition

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků