Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

Značka Infiniti připravila pro své západoevropské zákazníky speciální sérii řady FX. Ta nabídne především kopu výbavy navíc.

Vozy Infiniti FX patří k těm nejzajímavějším a nejkomfortnějším z vozů v daném segmentu, ale zákazníci chtějí vždy více. Automobilka Infiniti pro ně připravila omezenou sérii vycházející z modelů FX37S a FX50S a dostala jednoduché označení FX Limited Edition.

Pod tímto názvem se na trhu objeví pouhá stovka vozů standardně dodávaná v barvě Black Obsidian s vrstvou pro ochranu laku proti škrábancům, za příplatek bude odstín Moonlight White. Do základní výbavy patří litá kola Turbine o průměru 21 palců s pneumatikami o rozměru 265/45 R21W a jsou spolu s maskou chladiče, ventilačními mřížkami za předními koly a střešními podélníky lakována v odstínu Graphite.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také interiér modelu FX Limited Edition má za úkol oslovit svojí jedinečností. Otevřete-li kterékoliv z bočních dveří, nejprve spatříte prahové lišty s osvětlenými nápisy Infiniti. Dále si všimnete kvalitního koženého čalounění Graphite s kontrastním stehováním a doplňky z Alcantary. Obklady ze skutečných uhlíkových kompozitů kryjí většinu palubní desky, středovou konzoli a dveřní výplně a nahrazují standardní dřevěné dýhy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Do základní výbavy komfortního interiéru patří vrcholné provedení soustavy Connectiviti+, jež do jednoho systému zahrnuje audioaparaturu Bose Premium Sound System s jedenácti reproduktory, navigační systém, průvodce Michelin s databází 22 000 hotelů a restaurací, konektivitu iPod a USB, DVD přehrávač, hands-free Bluetooth a vestavěný pevný disk 10GB pro ukládání hudby. Posádka se dále může těšit na vyhřívaná, ventilovaná a všestranně stavitelná přední sedadla, střešní okno, bezklíčkové odemykání i startování či trvalý pohon všech kol.

Pod kapotou se skrývá alternativně dvojice zážehových jednotek 3,7 V6 (320 koní/234 kW) a 5,0 V8 (390 koní/285 kW), na něž navazuje sedmistupňová automatická převodovka s možností manuálního řazení hořčíkovými páčkami pod volantem.

Zda bude tato varianta FX dostupná i u nás je zatím nejasné, v prodeji každopádně bude ve Velké Británii. Tam se bude prodávat za 55 855 liber za model s motorem V6 a 62 035 liber zs jeho osmiválcového bratříčka.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti FX Limited Edition

 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků