Infiniti EX37: silnější verze pro Evropu

S oficiálním vstupem Infiniti do Evropy přichází automobilka s výkonnější verzí kompaktního crossoveru s označením EX37.

Fanoušci značky Infiniti se můžou radovat. Při příležitosti vstupu automobilky na evropský trh se zákazníci dočkali silnějšího modelu kompaktního crossoveru EX. Zatímco v Americe se museli spokojit s označením EX35 a šestiválcem o objemu 3,5 litru, v Evropě jeho motor dostal dvě deci objemu navíc a označení EX37.

Agregát produkuje maximální výkon 224 kW/304 k, což je o 8 koní víc než u slabší verze. Maximum točivého momentu dosahuje hodnoty 350 Nm. Motor může být spojen s novou sedmistupňovou automatickou převodovkou, která má vynikat rychlejším a plynulejším řazením.

V základu bude EX37 vybaveno 18“ koly z lehkých slitin a kamerou monitorující dění okolo vozu, což velmi usnadňuje parkování hlavně v stísněných prostorech. Infiniti EX37 používá systém pohonu všech kol ATTESA E-TS, který je v podstatě technicky stejný s tím, který ve svých útrobách ukrývá Nissan GT-R. Elektronika je schopna distribuovat  točivý moment podle potřeby. V mezních situacích může až 100% točivého momentu putovat na jednu z náprav.

V interiéru vozu naleznou zákazníci kvalitní materiály a luxusní prvky jak sériové, tak příplatkové výbavy. Nechybí čalounění kvalitní kůží, hlasové ovládání včetně navigace nebo audiosystém Bose.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti EX37

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků