Infiniti EX37: silnější verze pro Evropu

S oficiálním vstupem Infiniti do Evropy přichází automobilka s výkonnější verzí kompaktního crossoveru s označením EX37.

Fanoušci značky Infiniti se můžou radovat. Při příležitosti vstupu automobilky na evropský trh se zákazníci dočkali silnějšího modelu kompaktního crossoveru EX. Zatímco v Americe se museli spokojit s označením EX35 a šestiválcem o objemu 3,5 litru, v Evropě jeho motor dostal dvě deci objemu navíc a označení EX37.

Agregát produkuje maximální výkon 224 kW/304 k, což je o 8 koní víc než u slabší verze. Maximum točivého momentu dosahuje hodnoty 350 Nm. Motor může být spojen s novou sedmistupňovou automatickou převodovkou, která má vynikat rychlejším a plynulejším řazením.

V základu bude EX37 vybaveno 18“ koly z lehkých slitin a kamerou monitorující dění okolo vozu, což velmi usnadňuje parkování hlavně v stísněných prostorech. Infiniti EX37 používá systém pohonu všech kol ATTESA E-TS, který je v podstatě technicky stejný s tím, který ve svých útrobách ukrývá Nissan GT-R. Elektronika je schopna distribuovat  točivý moment podle potřeby. V mezních situacích může až 100% točivého momentu putovat na jednu z náprav.

V interiéru vozu naleznou zákazníci kvalitní materiály a luxusní prvky jak sériové, tak příplatkové výbavy. Nechybí čalounění kvalitní kůží, hlasové ovládání včetně navigace nebo audiosystém Bose.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti EX37

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků