Inferno: Futuristická raketa má patent na materiál a 1400 koní

V Mexiku byl představen koncept moderního hypersportu, který nese jméno Inferno Exotic Car. Kromě designu samotného zaujme použitý materiál a plánované výkony. Inferno má totiž jezdit téměř 400 km/h.

Galerie: Mansory Carbonado je monstrum s výkonem 1250 koní

Galerie: Mansory Carbonado je monstrum s výkonem 1250 koní

Vývoj mexického supersportu trval sedm let a kromě jiných za ním stojí také designér Antonio Ferraioli, který pracoval také pro Lamborghini. Na automobil byl použit materiál kombinující zinek, hliník a stříbro. Podle oficiálních informací je výsledek stejně odolný jako obrněná vozidla, ale při podstatně nižší hmotnosti. Tento materiál si Inferno také nechalo patentovat.

Poslechněte si Lamborghini Veneno v akci  

Poslechněte si Lamborghini Veneno v akci  

Zatím jde pouze o koncept, reálné auto by ovšem mělo být velmi rychlé. Motor má totiž nabízet maximální výkon 1029 kW (1400 k), zrychlení na 100 km/h údajně proběhne za méně než tři sekundy a nejvyšší rychlost dosáhne na 395 km/h.

Výrobce chce toto monstrum stavět v Itálii. Uvidíme, zda se mu to podaří. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků