Ineos Grenadier na prvních fotografiích. Tohle bude záležitost pro nadšence

Majitel chemické společnosti si plní svůj sen a ukazuje první fotografie vozu, který pokračuje v odkazu klasického Land Rover Defender.

Možná si pamatujete, když chtěl nadšenec Sir James Arthur Ratcliffe koupit práva na výrobu klasického Land Roveru Defender. Z tohoto odkupu nakonec bohužel sešlo a miliardář si tak nakonec musel poradit jinak. Velmi silný kapitál jeho chemické společnosti mu dovolil pustit se do práce od podlahy a svůj sen si tak splnit.

Land Rover téměř očesal nový Defender. Vytvořil tak nejvšestrannější verzi vůbec

Land Rover téměř očesal nový Defender. Vytvořil tak nejvšestrannější verzi vůbec

Vůz se jmenuje Ineos Grenadier a je ještě stále ve fázi vývoje. Značka se však předběžně podělila s hotovým designem, aby zamezila únikům a spekulacím. Na první pohled je jasné, že se tvůrci nechali milovaným vozem silně inspirovat. Nechybí hranatá karoserie ani typická přední maska, do které jsou ovšem zasazeny dodatečné světlomety.

Zájemci si svůj vůz budou moct silně individualizovat. Bude tu tak hodně prostoru pro další terénní úpravy. Podle fotografií bude k mání i verze pick-up. Technické detaily vozu ještě pochopitelně neznáme. Automobilka ale poznamenala, že do nákladového prostoru se vejde jedna europaleta. K dispozici zatím nemáme ani fotografie interiéru, takže zatím nelze říct, jestli se inspirace defenderem promítla i do kabiny.

Starý Defender se dočká elektrické verze. Staví ho Britové, od Land Roveru ale nejsou

Starý Defender se dočká elektrické verze. Staví ho Britové, od Land Roveru ale nejsou

Grenadier teprve teď začíná tu opravdovou cestu k sériové výrobě. Cílem je ujet s ním 1,8 milionu testovacích kilometrů i v náročném terénu. Podle tvůrců má vůz zvládnout i ty nejnehostinější místa planety. Ceny zatím nejsou známy stejně jako datum uvedení na trh.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků