Ineos Grenadier míří oficiálně do Česka! Showroom otevře v létě, známe kompletní ceník

Ceník duchovního nástupce klasického off-roadu je velmi jednoduchý. Tři verze, dva motory, jedna převodovka.

Příběh vozu Ineos Grenadier je docela vtipný. Miliardář Jim Ratcliffe byl rozhořčený z toho, že Land Rover ukončil výrobu klasického Defenderu. Rozhodl se proto investovat stovky milionů eur do duchovního nástupce modelu a projektem pověřil firmu Magna Steyr. Výsledkem je off-road na rámu s motory od BMW a jménem po oblíbené miliardářově hospodě. Více o autě najdete zde.

Nyní se značka Ineos chystá otevřít českém trhu první showroom, který se zařadí mezi 160 dalších chystaných prodejen po celém světě. Do konce roku má pak prodejních a servisních míst dvě stě v padesáti zemích. Potvrzeným dealerem v České republice je Autosalon Dajbych v Plzni a jeho servisní místo v Praze. Pobočka otevře v létě.

„Více než rok jsme neúnavně pracovali na hledání maloobchodního partnera, který sdílí naše nadšení a vášeň pro Grenadier. Autosalon Dajbych rozumí uživatelům vozidel 4x4 a jejich požadavkům a má za sebou prokazatelnou historii poskytování výjimečných služeb zákazníkům. Společně s ním se těšíme, že budeme odběratelům vozů značky Grenadier poskytovat potřebné rady, vedení a podporu,“ uvedl Klaus Hartmann, vedoucí evropského zastoupení společnosti Ineos Automotive.

My už známe i technické údaje a české ceny. Ineos Grenadier bude v Česku k mání se dvěma či pěti sedadly. Motory jsou pro každou verzi dva - 3.0 R6 Twin-Turbo diesel (183 kW, 550 N.m) a 3.0 R6 Turbo benzin (209 kW, 450 N.m), vždy od BMW a ve spojení s osmistupňovým automatem. Cena základní verze Utility Wagon činí 1.555.500 Kč se dvěma sedadly, s pěti 1.594.400 Kč. Oba motory stojí vždy stejné peníze.

K mání jsou pak i speciální edice Trialmaster a Fieldmaster, kdy první je do těžkého terénu a druhá ke komfortnímu dálkovému cestování. Obě dvě edice vyjdou na 1.788.900 Kč. Standardem je bílý nemetalický lak, za ostatní odstíny se připlácí 15.335 Kč. Metalíza stojí 25.560 Kč a kontrastní střecha 28.870 Kč. První tři verze mají standardně 17palcová ocelová kola, jen Fieldmaster má hliníková. U všech verzí jdou ale připlatit až hliníkové osmnáctky.

Verze Fieldmaster má bez příplatku třeba přístupový žebřík, uzamykatelnou středovou odkládací přihrádku, látkové podlahové koberce nebo vyhřívaná přední sedadla. Terénní Trialmaster má zase ve standardu pneumatiky BFGoodrich All-Terrain T/A K02, zvýšené sání vzduchu a uzávěrku diferenciálů vpředu a vzadu. Zmíněné pneumatiky a uzávěrky lze pro ostatní verze připlatit v balíčku Rough za 49.150 Kč. Zvýšené sání je za 18.795 Kč.

Pro základ je pak možné připlatit ještě paket Smooth za 49.150 Kč, který obsahuje přední parkovací asistent, kameru pro výhled vzad, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, alarm, ambientní osvětlení dveří či vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla. U všech výbav lze připlatit zátěžový naviják (5,5 tuny) za 92.765 Kč.

Diskuze (1) Další článek: TEST Cupra Formentor 1.5 TSI/110 kW DSG: Hřebíček uhozený na hlavičku. I s nejslabším motorem!

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,