O společnosti Mean Metal Motors jsme naposledy slyšeli zhruba před pěti lety, kdy představila svou vizi ryze indického sporťáku M-Zero. Jestli vůbec někdy vznikl nebo jezdil? Zdroj: Mean Metal Motors

O společnosti Mean Metal Motors jsme naposledy slyšeli zhruba před pěti lety, kdy představila svou vizi ryze indického sporťáku M-Zero. Jestli vůbec někdy vznikl nebo jezdil? | Zdroj: Mean Metal Motors

Nevíme. Vsadili bychom se, že ne. Nyní se značka opět připomíná s novým projektem. Jmenuje se Azani a chce zaujmout vysokým elektrickým výkonem. Zdroj: Mean Metal Motors

Nevíme. Vsadili bychom se, že ne. Nyní se značka opět připomíná s novým projektem. Jmenuje se Azani a chce zaujmout vysokým elektrickým výkonem. | Zdroj: Mean Metal Motors

Jeho motory mají mít celkově 746 kW a točivý moment 1000 Nm. Zrychlení na 100 km/h má proběhnout během dvou vteřin a pár desetinek, plánovaná maximálka přesahuje 320 km/h. Zdroj: Mean Metal Motors

Jeho motory mají mít celkově 746 kW a točivý moment 1000 Nm. Zrychlení na 100 km/h má proběhnout během dvou vteřin a pár desetinek, plánovaná maximálka přesahuje 320 km/h. | Zdroj: Mean Metal Motors

Vůz má být osazen baterií s kapacitou 120 kWh, díky níž ujede lehce přes 500 kilometrů. Zdroj: Mean Metal Motors

Vůz má být osazen baterií s kapacitou 120 kWh, díky níž ujede lehce přes 500 kilometrů. | Zdroj: Mean Metal Motors

Základem jeho konstrukce bude hliníkový prostorový rám a díly mají dodávat mikrotovárny kvůli snížení nákladů. Zdroj: Mean Metal Motors

Základem jeho konstrukce bude hliníkový prostorový rám a díly mají dodávat mikrotovárny kvůli snížení nákladů. | Zdroj: Mean Metal Motors

Premiéra je plánována na konec příštího roku, uvidíme, jestli tento projekt dopadne o něco lépe, než předchozí M-Zero. Zdroj: Mean Metal Motors

Premiéra je plánována na konec příštího roku, uvidíme, jestli tento projekt dopadne o něco lépe, než předchozí M-Zero. | Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero | Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero | Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero | Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero | Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero | Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero Zdroj: Mean Metal Motors

Mean Metal Motors M-Zero | Zdroj: Mean Metal Motors

Nevíme. Vsadili bychom se, že ne. Nyní se značka opět připomíná s novým projektem. Jmenuje se Azani a chce zaujmout vysokým elektrickým výkonem. Zdroj: Mean Metal Motors
Jeho motory mají mít celkově 746 kW a točivý moment 1000 Nm. Zrychlení na 100 km/h má proběhnout během dvou vteřin a pár desetinek, plánovaná maximálka přesahuje 320 km/h. Zdroj: Mean Metal Motors
Vůz má být osazen baterií s kapacitou 120 kWh, díky níž ujede lehce přes 500 kilometrů. Zdroj: Mean Metal Motors
Základem jeho konstrukce bude hliníkový prostorový rám a díly mají dodávat mikrotovárny kvůli snížení nákladů. Zdroj: Mean Metal Motors
12
Fotogalerie

Indové staví elektrický supersport s výkonem 1015 koní. Snad jim to teď už vyjde

S elektrickými sporťáky se v poslední době roztrhl pytel. Se svou špetkou do mlýna přicházejí také Indové. Věříte, že tato věc bude někdy jezdit?

O společnosti Mean Metal Motors jsme naposledy slyšeli zhruba před pěti lety, kdy představila svou vizi ryze indického sporťáku M-Zero. Jestli vůbec někdy vznikl nebo jezdil? Nevíme. Vsadili bychom se, že ne. Nyní se značka opět připomíná s novým projektem. Jmenuje se Azani a chce zaujmout vysokým elektrickým výkonem.

Jeho motory mají mít celkově 746 kW a točivý moment 1000 Nm. Zrychlení na 100 km/h má proběhnout během dvou vteřin a pár desetinek, plánovaná maximálka přesahuje 320 km/h. Vůz má být osazen baterií s kapacitou 120 kWh, díky níž ujede lehce přes 500 kilometrů.

Základem jeho konstrukce bude hliníkový prostorový rám a díly mají dodávat mikrotovárny kvůli snížení nákladů. Premiéra je plánována na konec příštího roku, uvidíme, jestli tento projekt dopadne o něco lépe, než předchozí M-Zero.

Galerie doplněna o model M-Zero.

Doporučujeme

Články odjinud