Indové se německé ofensivy nebojí

Největší indická společnost Tata zveřejnila prostřednictvím svého šéfa Ratana Taty analýzu možného vývoje působení německých značek na indickém trhu. Předpoklady Indů jsou postaveny na cenové politice automobilek a na očekávaném růstu produkce Čínských firem. Např. společnost VW bude v Indii prodávat vůz se základní cenou okolo 2 500 Euro, což je podle Taty na místní podmínky příliš, i když průměrná cena auta na indickém trhu je v současné době 4 000 Euro. Ratan Tata dále uvedl, že v následujících třech letech se na trhu objeví indické auto s cenou pod 2 000 Euro, a tak šance na úspěch bude pro německé automobilky ještě menší. K tomu dodal, že díky blízkosti Číny a nynější čínské "autoexpanzi" bude na indickém trhu velká konkurence superlevných vozů. Číňané mají navíc v Indii, díky velkým investicím do infrastruktury, velký kredit a zákazníci by jejich produkci měli přirozeně preferovat před evropskou. Až čas ukáže, zda má Ratan Tata pravdu, nebo Němci udělají z jeho továrny kůlničku z ratanu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků