Indové se německé ofensivy nebojí

Největší indická společnost Tata zveřejnila prostřednictvím svého šéfa Ratana Taty analýzu možného vývoje působení německých značek na indickém trhu. Předpoklady Indů jsou postaveny na cenové politice automobilek a na očekávaném růstu produkce Čínských firem. Např. společnost VW bude v Indii prodávat vůz se základní cenou okolo 2 500 Euro, což je podle Taty na místní podmínky příliš, i když průměrná cena auta na indickém trhu je v současné době 4 000 Euro. Ratan Tata dále uvedl, že v následujících třech letech se na trhu objeví indické auto s cenou pod 2 000 Euro, a tak šance na úspěch bude pro německé automobilky ještě menší. K tomu dodal, že díky blízkosti Číny a nynější čínské "autoexpanzi" bude na indickém trhu velká konkurence superlevných vozů. Číňané mají navíc v Indii, díky velkým investicím do infrastruktury, velký kredit a zákazníci by jejich produkci měli přirozeně preferovat před evropskou. Až čas ukáže, zda má Ratan Tata pravdu, nebo Němci udělají z jeho továrny kůlničku z ratanu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků