Indové se německé ofensivy nebojí

Největší indická společnost Tata zveřejnila prostřednictvím svého šéfa Ratana Taty analýzu možného vývoje působení německých značek na indickém trhu. Předpoklady Indů jsou postaveny na cenové politice automobilek a na očekávaném růstu produkce Čínských firem. Např. společnost VW bude v Indii prodávat vůz se základní cenou okolo 2 500 Euro, což je podle Taty na místní podmínky příliš, i když průměrná cena auta na indickém trhu je v současné době 4 000 Euro. Ratan Tata dále uvedl, že v následujících třech letech se na trhu objeví indické auto s cenou pod 2 000 Euro, a tak šance na úspěch bude pro německé automobilky ještě menší. K tomu dodal, že díky blízkosti Číny a nynější čínské "autoexpanzi" bude na indickém trhu velká konkurence superlevných vozů. Číňané mají navíc v Indii, díky velkým investicím do infrastruktury, velký kredit a zákazníci by jejich produkci měli přirozeně preferovat před evropskou. Až čas ukáže, zda má Ratan Tata pravdu, nebo Němci udělají z jeho továrny kůlničku z ratanu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků