Na AutoRevue.cz se tématu Indický trh věnujeme průběžně. Přečtěte si tyto články a budete vědět všechno důležité.
Zajímavý úlovek z Indie se inspiroval na řadě míst, v jednom směru ale zcela vyniká.
Další den, další SUV. Tentokrát se Hyundai vydává do kategorie kompaktních modelů pro sedm cestujících.
Potřebuje svět další malé SUV? U nás je jich více než dost, ne ve všech koutech světa je to ale stejně. S modelem Kushaq se bude snažit Škoda uspět na indickém trhu a my měli jedinečnou příležitosti prohlédnout si naživo předprodukční exemplář.
Pokud chcete být mezi prvními, kdo uvidí indický Kamiq, laďte dnes před obědem stránku Škoda Storyboard, nebo sledujte video pod tímto článkem.
Nové SUV Škoda Kushaq je určeno výhradně pro indický trh. Do světové premiéry už moc času nezbývá, ještě před tím si ale můžeme prohlédnout skici interiéru.
V Mladé Boleslavi jsou už blízko kompletnímu odhalení nejnovějšího SUV, které vzniká speciálně pro indický trh.
Na indickém trhu působí Škoda už 20 let. Značka se tak ohlíží na své začátky, které vedly až k dnešní pozici lídra v rámci koncernu VW.
Novinka bude bojovat na vysoce konkurenčním indickém trhu, dostane litrové tříválce i automatické převodovky.
Popularita segmentu SUV je silná i na trhu Indie. Renault proto chystá nový kompaktní model.
O více místa vzadu a komfortnější výbavu mají očividně zájem také v Indii.
Škoda pokračuje v odhalování své novinky pro indický trh. Přináší tak hrstku technických informací a fotky maskovaných prototypů.
Koncept Škoda Vision IN bude za pár měsíců přetvořen v realitu. Čekejme crossover velikosti modelu Kamiq. Čeští zákazníci se ho nedočkají.
Koncepty Renaltu byly vždy zajímavé. Nyní ukazuje nové městské SUV pro Indii, které se podívá i na vybrané trhy mimo ni.
Taky Suzuki se chce předvést v populární třídě SUV kupé. Nový koncept Futuro-e je ukázkou budoucího směřování designu značky celosvětově.
Možná byste čekali zájem o ty nejlevnější modely. Realita je ovšem jiná. Stánek Škody na indickém Auto Expo dokazuje, že tamní zákazníci žádají stále luxusnější modely.
Se světlou výškou 205 milimetrů a speciálně nastaveným podvozkem se bude skvěle jezdit pro kari.
Škoda Auto dostala na starost veškeré aktivity koncernu Volkswagen na indickém trhu. Navrhla platformu pro nové modely určené výhradně pro indický trh a na první model láká povedeným konceptem Vision IN. Naživo jsme si jej prohlédli jen kousek od Mladé Boleslavi.
Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.
Očekávaná studie kompaktního SUV pro indický trh se ukazuje na dalších skicách a Škoda odhaluje hrstku nových informací.
O detailnějším zaměření Škody na indický trh se mluvilo již dříve a teď automobilka pomalu odhaluje nový koncept, který bude předzvěstí kompaktního SUV výhradně pro tamní zákazníky.
Jednoduché, robustní, levné a dobře vybavené. Indie má další super auto pro nenáročné rodiny.
Dříve oznámená spolupráce Fordu a indické Mahindry má nyní za cíl představit nový model kategorie SUV nejen pro indický trh.
Spojení je již schváleno představenstvem všech tří společností. Chtějí tak zvýšit potenciál indického zastoupení.
Indická Tata ukázala v Ženevě i svůj nový dostupný hatchback, který mimochodem přijede také v čistě elektrické formě. A nutno podotknout, nevypadá vůbec špatně.
Koncern Volkswagen a Škoda Auto pokračují v ofenzivě na indickém trhu. V nově otevřeném technologickém centru se bude vyvíjet zcela nový model.
V testech Global NCAP základní varianta Dusteru pro indické zákazníky zcela vyhořela. Situaci zachraňovala verze s airbagy. Ta dostala tři hvězdy.
Podobná témata: Luxusní auta, Renault, MPV, Byznys, Autosalony, Manuální převodovka, Škoda Yeti, SUV, Výroba, Tiguan, Postel, Sedany, Vývoj, Limuzína, Škoda Scala, Škoda Kamiq, Monte Carlo, Seat Arona, Škoda Superb, Retro
V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.
Pohybuje se tiše, přesto není nenápadné. Umí jezdit velmi svižně, ale lépe se cítí v uvolněném tempu. Audi e-tron S je i v akčním hávu s karoserií Sportback rozporuplné, ale kvalitní auto.
Na Hyundai Nexo v Česku ještě nejsme dostatečně připraveni. I tak jsme si ho ale zkusili a zjistili, že je to moc fajn auto.
Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.
Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.
Původně jich mělo být sto, ale vzniklo jich jen osm. Tento je nejunikátnější.
Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.
Nejpřitažlivější škodovka z počátku 90. let nepopírala sportovní talent. Vyniknout ho však nechala jen v designu, a to jen 3001 vyrobených kusů. Výkonově sice nikoho neuchvátila, ale dodnes vypadá... prostě úžasně!