Indické minivozy v nárazových testech NCAP propadly

32 komentářů

Okap
1. února • 15:13

Chybí mi tam indické vozy Jaguar a Land Rover (Tata motors)

Revan_21
1. února • 21:05

To bude tim že Jaguar a Land Rover Indické automobilky nejsou. Jsou to automobilky britské, to že ve smlouvě je napsaný vlastní Tata motors je naprosto vedlejší.

Radek
2. února • 0:52

Ale ta Tata se ti právě postará o to aby se ten "britský" Jaguar v testech rozpadl jako ostatní auta.

Revan_21
2. února • 1:54

Jak muže někdo takovou hovadinu jenom vymyslet :DDDDDD Oni tu automobilku JENOM vlastní... Neovlivnují výrobu... Přemejšlej než něco napíšeš

Fantomas
2. února • 11:49

Jako že někdo koupí za obrovský balík nějakou automobilku, aby se mohl dívat, jo? :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
2. února • 13:38

To je potom i Hundaj Tureckej, že? Nebo co známa automobilka co dělá auta v Egyptě? Je to snad egyptská automobilka?

Fantomas
2. února • 15:02

Jen mi přišlo úsměvné tvrzení, že vlastník je jen zapsaný a je vedlejší kdo to je, a že neovlivňuje výrobu.

Revan_21
2. února • 17:04

Myslíš že by technologicky zaostalá společnost jako je Tata mohla kecat do výroby Jaguaru? Rly?

Fantomas
2. února • 19:41

Mrkni jak to chodí u nás. Někdo něco koupil, klidně třeba ocelárnu, automobilku, cokoliv a bylo úplně fuk, že o výrobě neměl ani šajnu. Vše se rozkradlo, vytunelovalo, rozprodalo...
Majitel je prostě majitel a když něco koupí, nedělá to z dlouhé chvíle.

Fantomas
2. února • 18:29

No samosebou. Jako majitel si může dělat co chce. Snad si nemyslíš něco jinýho?

Okap
2. února • 17:34

(1) Kde mohla Tata Motors získat tolik peněz, když je tak zaostalá?
(2) Vlastník si může vykonávat svoje práva jak chce (patrně budeš komunista nebo socialista, když ti vlastnické právo nic neříká)
(3) Co vidíš? http://www.tatamotors.com/...

Revan_21
2. února • 19:46

No to opravdu nevím, stačí se podivat jak TATA pomalu krachuje :)
Bolševik opravdu nejsem :)

Radek
2. února • 17:43

Revan nebude komunista,ale spíš nějaké ODSácké prase,protože on si peníze nakrade,on nechápe,že v zahraničí se musí k penězům propracovat.

Revan_21
2. února • 19:45

Radku :DDDD Ty pako, zde je řeč o autech. Jestli se chceš bavit o politice tak tahni na nějakej bolševickej server.

Radek
2. února • 22:26

Ano o autech a mrzí mě,že nemáme už žádnou českou automobilku kvůli takovým modrobolševickým hovadům jako jsi ty a všechno rozprodali. Navážíš se do Korejců,Číňanů,ale oni se vypracovali od nuly a teď zkupují Evropu,pár debilů se zas napakuje a po nás potopa že.

Revan_21
2. února • 23:48

Ty jsi asi dement že? Kdyby se škodovka před lety neprodala, tak ted žádná škodovka neexistuje. Po boševicích byla tak techonologicky zaostalá, že nedokázala udržet krok... Než začneš plácat hovadina, tak si otom neco zjisti :)
Cinani a korejci ze se vypracovali od nuly?:D TO SI DELAS PRDEL?:D Cinani:D RAJ KOPIROVANI TECHNOLOGII :D Cinani maji veskerou svou technologii OKOPIROVANOU.
A laskave sem přestan tahat politiku... to dělaj jen zaostalá komunistická paka :)

Radek
3. února • 9:23

"Žádná škodovka neexistuje" Děkuji ji ti za tu větu,ano v Boleslavi stojí VW,víme to všichni už 23 let. Já jen až se budeš hádat která fabrika je víc česká,jestli ta v Boleslavi nebo v Nošovicích tak ti to připomenu,ve všem se plácáš jak ten největší hlupák.

Revan_21
3. února • 22:21

Prosím, nedělej ze sebe pitomce... a ber větu jako celek :) Ne jen to co se náhodou hodí tvému chorému mozku :) Se zaostalou opicí se nemá cenu bavit... Až budeš mít větší IQ než sklenička vody, tak něco piš :)
Jsi opravdu srandovní, dokonce jsi mi proměl tu říkanu "radek má velký za..." určitě to znáš :)

Okap
2. února • 2:28

Hyundai je česká a Kia slovenská automobilka, protože vyrábějí v Česku, resp. na Slovensku. To, že je jako vlastník zapsaný jihokorejský Hyundai/Kia, nehraje vůbec žádnou roli

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
2. února • 13:38

Jste vtipný:D Kazit české jmeno paskvilama jeko je jundééé. :D
Nemaj sebemenší právo honosit se českým jménem. Hundaj a Kia je prostě korejský... Zádný znich nekoupil českou automobilku... Prostě je to korejská značka a korejské auto.
Máš vtom uplnej hokej.
Jaguar má historické základy v britanii... je to prostě britská značka ikdyz ji vlastněj indové.
Hundaj má "historii" v koreji, je to prostě korejská značka...
Podle tvé logiky by byl hundaj Tureckej a honda snad egyptská :D

Shimi
2. února • 15:07

Revan_21: Hokej v tom máte oba, každopádně Okap tuplovaný. "Státní příslušnost" té které automobilky určuje "státní příslušnost" majoritního vlastníka. Ať se to komu líbí nebo ne. Hyundai/Kia mají korejského majoritního vlastníka, tudíž to jsou korejské automobilky. A nic na tomto faktu nemění to, že mají jednu z mnoha montážních linek v ČR a SR. To je jako tvrdit, že je Panasonic česká firma, páč má v Pardubicích jednu z celosvětových montážních hal. Nevím jak je to s Jaguárem a LR, zase až tak to nesleduju, ale pokud je majoritní vlastnictví v Indii, tak se z nich rázem staly indické automobilky. A je úplně jedno, že byly založeny v GB a měly tam historické základy. Tohle je potřeba si uvědomit.

Revan_21
2. února • 17:06

Vtom případě si jdem koupit to luxusní indické vozidlo:D Prosimtě :D Jaguar vždy byl, je a vždy bude britské auto... to že to vlastní nějací indové na tom vubec nic nemění. Jaguar je pořád Jaguar, ne Tata Motors.

Shimi
2. února • 17:43

Revan_21: Mně to vysvětlovat nemusíš, já v tom mám jasno, ty v tom evidentně plaveš ;-) A zlehčovat to můžeš jak chceš, pitomce ze sebe děláš jen ty sám. Ale já tě na druhou stranu chápu, taky jsem byl kdysi takhle hrrrr a myslel si, že mám ve všem pravdu. Ono to s věkem přejde.

Revan_21
2. února • 19:44

Turecký jundéé, egyptská honda, čínské volvo nebo třeba i rusko-čínský VW group :DD A nedej bože jestli má v číně továrnu takové BMW! Vtom případě by bylo BMW čínské vozidlo :D :D :D Ty jseš fakt pacient:D

Shimi
2. února • 20:13

Revan_21: Ty nechápeš psaný text a já jsem pacient? :-D Kam ti mladí na to chodí, to je v háji. Přečti si ještě jednou můj první příspěvek a zkus použít to, co máš v makovici a mák to není ;-) Hlavně se zaměř na ten příklad s Panasonicem. To abys tady příště neplácal něco o tureckým Jundéé, egyptský Hondě a podobných nesmyslech. Začínáš se v tom plácat čím dál tím víc.

Revan_21
2. února • 23:46

Ale prosimte:D Vzdy se mi hrozne libi jak si někdo myslí že umí udělat "stěr" rádoby chytrejma řečma:D Kamaráde, musiš ještě hodně trénovat... Abych použil tvou větu... začínáš se vtom plácat :)

Shimi
3. února • 14:44

Revan_21: Trénovat? Na tebe? :-D Týpků tvého ražení jsme tu měli plnou zádel, jak rychle přišli, tak rychle odešli a nikdy na ně nebylo potřeba se rozcvičovat, natož trénovat ;-) Budeš muset zbaštit ještě hodně autopolívky, abys tu nebyl za komika.

Revan_21
3. února • 22:23

Slabé shimi, slabé :D Jak říkám, chce to trénovat, nejde ti to:D
Ale jestli je učel tvých narážek to, abych se smál tvé né zrovna velké inteligenci... tak je to jiná :D To ti jde přímo perfektně :)
Kamaráde :D Až tobě projde pod rukama aspon polovina toho co mě, tak něco mel :) :D

Fantomas
2. února • 11:52

Ano. Vlastníci jsou v podstatě takoví lidumilové :-))

defekt
2. února • 9:20

Montují!

Radek
2. února • 9:46

Němci to vyvinou a my to spolu se Slovákama vyrobíme a smontujeme,s Korejci to má společné jen to,že to financují,vždyť i jejich šéf je Němec.

Fantomas
31. ledna • 18:42

"Volkswagen Polo byl následně zkoušen i ve verzi s dvojicí airbagů, jež se mezi tím staly pro tuto řadu standardem"
Mezi čím?

Doporučujeme

Články odjinud