Indická Tata připravuje novou značku. V Ženevě představí malý roadster

Tata Motors na ženevském autosalonu představí zcela novou značku Tamo. Pozornost chce nejprve upoutat malým sportovním roadsterem.
Indická Tata připravuje novou značku. V Ženevě představí malý roadster

Největší indický výrobce aut Tata Motors se celosvětově proslavil především jedním z nejlevnějších a nejjednodušších aut současnosti - modelem Nano. Právě této image se ale tvůrci chtějí zbavit. Činí tak prostřednictvím nově založeného brandu Tamo.

Klepněte pro větší obrázek

Tamo má být v portfoliu indického výrobce, které od roku 2008 zahrnuje i Jaguar či Land Rover, nositelem inovací a nových technologií. Na vývoji se bude z podstatné části podílet také vývojové centrum automobilky v britském Coventry.

Tata Zica se musí přejmenovat kvůli epidemii viru Zika

Tata Zica se musí přejmenovat kvůli epidemii viru Zika

Koncept, se kterým se nová značka bude prezentovat na březnovém autosalonu v Ženevě, dostane název Futuro. Těšit se můžeme na dvousedadlový sportovní roadster. Uprostřed by se měla objevit přeplňovaná dvanáctistovka o výkonu 180 koňských sil. 

Nejlevnější auta z let 1977 a 2017. Tehdy stál trabant 15 platů, dnes dacia jen 6

Nejlevnější auta z let 1977 a 2017. Tehdy stál trabant 15 platů, dnes dacia jen 6

Produkční verze by se na trhu mohla objevit už v příštím roce. Vzhledem k místu představení se otevírají spekulace pro evropský prodej, podrobnější informace si však Indové nechávají až na oficiální premiéru vozu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků