Indická Tata připravuje minivůz pro masy

O konceptech malých vozidel automobilek Toyota a Volkswagen se toho popsalo už mnoho. Méně pozornosti se věnuje některým značkám, které k nám své vozy pořádně ani nedováží. Jednou z takových je i indická Tata.

Ta v současnosti pracuje na vývoji cenově dostupného městského auta, které by podle slov vedení automobilky mohlo konkurovat i již zmiňované Toyotě a VW. Vůz bude zpočátku vyráběn ve dvou verzích, jedna s dvouválcem kubatury 660 ccm a druhá s dieselovým agregátem kubatury 700 ccm. Vývojáři zatím předpokládají, že průměrná spotřeba vozu by měla být kolem 3,4 l/100 km.

Automobilka počítá s poměrně velkou poptávkou a za první tři roky by se mělo prodat něco přes jeden milion kusů tohoto vozu. Zajímavé přitom je, že s vývozem mimo Indii se zatím nepočítá. Cena tohoto čtyřdveřového miniauta, které zatím žádný konkrétní název nedostalo, by neměla přesáhnout 3 000 dolarů (58 000 Kč). To zní lákavě i děsivě najednou, snad se nebude jednat o něco nekvalitního...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků