Indická Škoda otevřela nové centrum. Bude se zde vyvíjet nové SUV

tvrda prda  |  21. 01. 2019 17:57

Mate tam chybu:"O zásobu schopných zaměstnanců nebude nouze, indické univerzity jsou doslova nabité ambiciózními mladíky." Misto 'schopnych' tam patri 'vsehoschopnych'.Na zaklade vlastni nedavne zkusenosti mohu rici, ze indicti absolventi universit skutecne jsou ambicemi nasakli tak, ze z nich uplne crci curkem. Bohuzel, ambice jsou to hlavni a casto i jedine, cim mohou oslnovat. Maji sice podstatne lepsi teoreticke znalosti nez napr. cesti absolventi, lec zrucnost v praci s pocitacem nemaji ani na urovni ceskych predskolaku. Poroz, mluvim o pocitaci, ne o smartphonu. Samostatne neco vyresit nezvladaji. Navic jsou prehnane soutezivi, takze jejich hlavnim cilem je stat se sefem. A to az tak moc, ze mladik, ktery je ve firme prozatim jen jako 'intern', resi za jak dlouho se muze stat sefem. Fakt, ze problematice nerozumi a v teamu jsou lide nepomerne zkusenejsi, vzdelanejsi, vyzralejsi, s vetsimi zasluhami a lepsi znalosti internich procesu, nevidi jako problem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2019 18:06

Jj support/call centra svetovych telco/it firem jsou doslova nabite ambicioznimi mladiky... a vime, jak to casto vypada

Odpovědět  |   | 
3ddd  |  21. 01. 2019 20:22

Kdo nezazil, nepochopi. Dokud jsem nemel osobne tu cest, tak jsem temhle pohadkam taky neveril (telco korporat). Jenze na papire ten fte cost vypada taaak lakave v porovnani s evropanem. No a pokud evropan nevydela, tak kdo to bude kupovat?..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 01. 2019 19:37

Copak tam asi budou převratného vyvíjet? Co se nedá vyvinout tady. Já tipuji, že vezmou třeba platformu Fabie a zkusí na to napasovat něco většího. A pak to budou prodávat blbečkům jako auto o třídu výš.

Odpovědět  |   | 
idea  |  21. 01. 2019 21:53

Mohl by tam vzniknout třeba Škoda Rikšaq?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  22. 01. 2019 00:57

Karoq s 2.0 MPI 85kW s menším podílem vysokopevností oceli a vnitřek přistajlovaný na indický rukopis by jako vyšší level šel. Z nižšího pak třeba něco na způsob Sandero Stepway

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 09:52

Tezko rict, co konkretniho tam maji delat. Ale vubec bych se nedivil, kdyby bylo zakladnim zadanim katovani kostu at to stoji, co to stoji. Priklad: Nahradit dva srouby jednim nytem i presto, ze se vi, ze to nejde. Proste to nejak zaridit.

Odpovědět  |   | 
nj  |  22. 01. 2019 11:28

Prave preto tam nechcu vyrabat rovnake modely, aby nebolo mozne priamo porovnat ako moc je ten indicky model oyebany oproti europskemu.

Odpovědět  |   | 
Cantor  |  22. 01. 2019 11:20

A znamená to pro nás vůbec něco? Přinese to zlevnění jejich modelů? Lepší základní výbavu? Pouze další nesmyslný článek o škodovce. Raději bych sedočetl nějaký pořádných inovací, ale to je asi v nedohlednu co?

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 13:01

Zrejme ma nekdo predstavu, ze nove otevrene vyvojove centrum v Indii primeje vice lidi v Cechach ke koupi. Osobne v tom kauzalni souvislost nevidim, lec tezko soudit, co se muze manazerum honit hlavou.

Odpovědět  |   | 
Robert Urban  |  24. 01. 2019 09:35

Slovní spojení nové inovace a škodovka nejde moc dohromady. Poslední dobou je to pořád to samé dokola. Prostě tuctová auta za nehoráznou cenu, díky nechci!

Odpovědět  |   | 
Mulant  |  22. 01. 2019 17:33

Jestli tam budou dělat ve Škodě stejně kvalitní vozy jako jsou v Indii, tak to ať je bůh provází na cestách, protože vybourat se v tom je konečná. Hlavně ať to zůstane u nich v Indii a netahají to k nám, už teď to stojí se Škodovkama za prd a ještě aby to mělo 1 hvězdu v bezpečnosti no ne?

Odpovědět  |   | 
Fajtl  |  22. 01. 2019 19:53

Tam se ale rve peněz, ale nikdo tu už nepíše, jaký má Škoda v Indii mizerný odběr vozů. za 2017 17tis a to samé i za rok 2018, proč to tam nikdo nekupuje a jaký to má smysl investovat do tamních končin takové peníze?

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 01. 2019 09:16

Indie jako nejlidnatejsi trh je pro skodu dlouholeta katastrofa tak se pokousi stat se jakousi domaci znackou.

Odpovědět  |   | 
Toms  |  22. 01. 2019 20:19

By mě docela zajímalo co tam budou vyvíjet ? To se nedá vyvyjet tady ? Něják se rozrůstá do světa ale na domov se zapomíná nepříjde Vám ?

Odpovědět  |   | 
Flasty  |  23. 01. 2019 10:41

No to jsem zvědav co ty "inženýři" vymyslí teda protože zatím to není žádná sláva

Odpovědět  |   | 
Hakl  |  23. 01. 2019 14:33

Prodělečná investice v zemi kde je totální propad v prodejnosti vozů Škoda, dobrý tah opravdu. Neměli by raději začít investovat u nás např. do elektroaut a zamyslet se nad cenou nových vozů? Pak by možná nešli do takové ztráty v jaké jsou.

Odpovědět  |   | 
Smital  |  24. 01. 2019 12:32

Nová inovace u škodovky a k tomu babiš to mi moc k sobě nejde tam kde je on není nic dobrého

Odpovědět  |   | 
Flauivi  |  11. 02. 2019 20:08

Jsem teda zvědavej co ty jejich ING předvedou protože zatím to je nic moc

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

dnes | Jiří BaborskýOndřej Mára | 36 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 24 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry