Indická Škoda otevřela nové centrum. Bude se zde vyvíjet nové SUV

tvrda prda  |  21. 01. 2019 17:57

Mate tam chybu:"O zásobu schopných zaměstnanců nebude nouze, indické univerzity jsou doslova nabité ambiciózními mladíky." Misto 'schopnych' tam patri 'vsehoschopnych'.Na zaklade vlastni nedavne zkusenosti mohu rici, ze indicti absolventi universit skutecne jsou ambicemi nasakli tak, ze z nich uplne crci curkem. Bohuzel, ambice jsou to hlavni a casto i jedine, cim mohou oslnovat. Maji sice podstatne lepsi teoreticke znalosti nez napr. cesti absolventi, lec zrucnost v praci s pocitacem nemaji ani na urovni ceskych predskolaku. Poroz, mluvim o pocitaci, ne o smartphonu. Samostatne neco vyresit nezvladaji. Navic jsou prehnane soutezivi, takze jejich hlavnim cilem je stat se sefem. A to az tak moc, ze mladik, ktery je ve firme prozatim jen jako 'intern', resi za jak dlouho se muze stat sefem. Fakt, ze problematice nerozumi a v teamu jsou lide nepomerne zkusenejsi, vzdelanejsi, vyzralejsi, s vetsimi zasluhami a lepsi znalosti internich procesu, nevidi jako problem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2019 18:06

Jj support/call centra svetovych telco/it firem jsou doslova nabite ambicioznimi mladiky... a vime, jak to casto vypada

Odpovědět  |   | 
3ddd  |  21. 01. 2019 20:22

Kdo nezazil, nepochopi. Dokud jsem nemel osobne tu cest, tak jsem temhle pohadkam taky neveril (telco korporat). Jenze na papire ten fte cost vypada taaak lakave v porovnani s evropanem. No a pokud evropan nevydela, tak kdo to bude kupovat?..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 01. 2019 19:37

Copak tam asi budou převratného vyvíjet? Co se nedá vyvinout tady. Já tipuji, že vezmou třeba platformu Fabie a zkusí na to napasovat něco většího. A pak to budou prodávat blbečkům jako auto o třídu výš.

Odpovědět  |   | 
idea  |  21. 01. 2019 21:53

Mohl by tam vzniknout třeba Škoda Rikšaq?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  22. 01. 2019 00:57

Karoq s 2.0 MPI 85kW s menším podílem vysokopevností oceli a vnitřek přistajlovaný na indický rukopis by jako vyšší level šel. Z nižšího pak třeba něco na způsob Sandero Stepway

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 09:52

Tezko rict, co konkretniho tam maji delat. Ale vubec bych se nedivil, kdyby bylo zakladnim zadanim katovani kostu at to stoji, co to stoji. Priklad: Nahradit dva srouby jednim nytem i presto, ze se vi, ze to nejde. Proste to nejak zaridit.

Odpovědět  |   | 
nj  |  22. 01. 2019 11:28

Prave preto tam nechcu vyrabat rovnake modely, aby nebolo mozne priamo porovnat ako moc je ten indicky model oyebany oproti europskemu.

Odpovědět  |   | 
Cantor  |  22. 01. 2019 11:20

A znamená to pro nás vůbec něco? Přinese to zlevnění jejich modelů? Lepší základní výbavu? Pouze další nesmyslný článek o škodovce. Raději bych sedočetl nějaký pořádných inovací, ale to je asi v nedohlednu co?

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 13:01

Zrejme ma nekdo predstavu, ze nove otevrene vyvojove centrum v Indii primeje vice lidi v Cechach ke koupi. Osobne v tom kauzalni souvislost nevidim, lec tezko soudit, co se muze manazerum honit hlavou.

Odpovědět  |   | 
Robert Urban  |  24. 01. 2019 09:35

Slovní spojení nové inovace a škodovka nejde moc dohromady. Poslední dobou je to pořád to samé dokola. Prostě tuctová auta za nehoráznou cenu, díky nechci!

Odpovědět  |   | 
Mulant  |  22. 01. 2019 17:33

Jestli tam budou dělat ve Škodě stejně kvalitní vozy jako jsou v Indii, tak to ať je bůh provází na cestách, protože vybourat se v tom je konečná. Hlavně ať to zůstane u nich v Indii a netahají to k nám, už teď to stojí se Škodovkama za prd a ještě aby to mělo 1 hvězdu v bezpečnosti no ne?

Odpovědět  |   | 
Fajtl  |  22. 01. 2019 19:53

Tam se ale rve peněz, ale nikdo tu už nepíše, jaký má Škoda v Indii mizerný odběr vozů. za 2017 17tis a to samé i za rok 2018, proč to tam nikdo nekupuje a jaký to má smysl investovat do tamních končin takové peníze?

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 01. 2019 09:16

Indie jako nejlidnatejsi trh je pro skodu dlouholeta katastrofa tak se pokousi stat se jakousi domaci znackou.

Odpovědět  |   | 
Toms  |  22. 01. 2019 20:19

By mě docela zajímalo co tam budou vyvíjet ? To se nedá vyvyjet tady ? Něják se rozrůstá do světa ale na domov se zapomíná nepříjde Vám ?

Odpovědět  |   | 
Flasty  |  23. 01. 2019 10:41

No to jsem zvědav co ty "inženýři" vymyslí teda protože zatím to není žádná sláva

Odpovědět  |   | 
Hakl  |  23. 01. 2019 14:33

Prodělečná investice v zemi kde je totální propad v prodejnosti vozů Škoda, dobrý tah opravdu. Neměli by raději začít investovat u nás např. do elektroaut a zamyslet se nad cenou nových vozů? Pak by možná nešli do takové ztráty v jaké jsou.

Odpovědět  |   | 
Smital  |  24. 01. 2019 12:32

Nová inovace u škodovky a k tomu babiš to mi moc k sobě nejde tam kde je on není nic dobrého

Odpovědět  |   | 
Flauivi  |  11. 02. 2019 20:08

Jsem teda zvědavej co ty jejich ING předvedou protože zatím to je nic moc

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 130 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A