Indická Škoda otevřela nové centrum. Bude se zde vyvíjet nové SUV

tvrda prda  |  21. 01. 2019 17:57

Mate tam chybu:"O zásobu schopných zaměstnanců nebude nouze, indické univerzity jsou doslova nabité ambiciózními mladíky." Misto 'schopnych' tam patri 'vsehoschopnych'.Na zaklade vlastni nedavne zkusenosti mohu rici, ze indicti absolventi universit skutecne jsou ambicemi nasakli tak, ze z nich uplne crci curkem. Bohuzel, ambice jsou to hlavni a casto i jedine, cim mohou oslnovat. Maji sice podstatne lepsi teoreticke znalosti nez napr. cesti absolventi, lec zrucnost v praci s pocitacem nemaji ani na urovni ceskych predskolaku. Poroz, mluvim o pocitaci, ne o smartphonu. Samostatne neco vyresit nezvladaji. Navic jsou prehnane soutezivi, takze jejich hlavnim cilem je stat se sefem. A to az tak moc, ze mladik, ktery je ve firme prozatim jen jako 'intern', resi za jak dlouho se muze stat sefem. Fakt, ze problematice nerozumi a v teamu jsou lide nepomerne zkusenejsi, vzdelanejsi, vyzralejsi, s vetsimi zasluhami a lepsi znalosti internich procesu, nevidi jako problem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2019 18:06

Jj support/call centra svetovych telco/it firem jsou doslova nabite ambicioznimi mladiky... a vime, jak to casto vypada

Odpovědět  |   | 
3ddd  |  21. 01. 2019 20:22

Kdo nezazil, nepochopi. Dokud jsem nemel osobne tu cest, tak jsem temhle pohadkam taky neveril (telco korporat). Jenze na papire ten fte cost vypada taaak lakave v porovnani s evropanem. No a pokud evropan nevydela, tak kdo to bude kupovat?..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 01. 2019 19:37

Copak tam asi budou převratného vyvíjet? Co se nedá vyvinout tady. Já tipuji, že vezmou třeba platformu Fabie a zkusí na to napasovat něco většího. A pak to budou prodávat blbečkům jako auto o třídu výš.

Odpovědět  |   | 
idea  |  21. 01. 2019 21:53

Mohl by tam vzniknout třeba Škoda Rikšaq?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  22. 01. 2019 00:57

Karoq s 2.0 MPI 85kW s menším podílem vysokopevností oceli a vnitřek přistajlovaný na indický rukopis by jako vyšší level šel. Z nižšího pak třeba něco na způsob Sandero Stepway

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 09:52

Tezko rict, co konkretniho tam maji delat. Ale vubec bych se nedivil, kdyby bylo zakladnim zadanim katovani kostu at to stoji, co to stoji. Priklad: Nahradit dva srouby jednim nytem i presto, ze se vi, ze to nejde. Proste to nejak zaridit.

Odpovědět  |   | 
nj  |  22. 01. 2019 11:28

Prave preto tam nechcu vyrabat rovnake modely, aby nebolo mozne priamo porovnat ako moc je ten indicky model oyebany oproti europskemu.

Odpovědět  |   | 
Cantor  |  22. 01. 2019 11:20

A znamená to pro nás vůbec něco? Přinese to zlevnění jejich modelů? Lepší základní výbavu? Pouze další nesmyslný článek o škodovce. Raději bych sedočetl nějaký pořádných inovací, ale to je asi v nedohlednu co?

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 13:01

Zrejme ma nekdo predstavu, ze nove otevrene vyvojove centrum v Indii primeje vice lidi v Cechach ke koupi. Osobne v tom kauzalni souvislost nevidim, lec tezko soudit, co se muze manazerum honit hlavou.

Odpovědět  |   | 
Robert Urban  |  24. 01. 2019 09:35

Slovní spojení nové inovace a škodovka nejde moc dohromady. Poslední dobou je to pořád to samé dokola. Prostě tuctová auta za nehoráznou cenu, díky nechci!

Odpovědět  |   | 
Mulant  |  22. 01. 2019 17:33

Jestli tam budou dělat ve Škodě stejně kvalitní vozy jako jsou v Indii, tak to ať je bůh provází na cestách, protože vybourat se v tom je konečná. Hlavně ať to zůstane u nich v Indii a netahají to k nám, už teď to stojí se Škodovkama za prd a ještě aby to mělo 1 hvězdu v bezpečnosti no ne?

Odpovědět  |   | 
Fajtl  |  22. 01. 2019 19:53

Tam se ale rve peněz, ale nikdo tu už nepíše, jaký má Škoda v Indii mizerný odběr vozů. za 2017 17tis a to samé i za rok 2018, proč to tam nikdo nekupuje a jaký to má smysl investovat do tamních končin takové peníze?

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 01. 2019 09:16

Indie jako nejlidnatejsi trh je pro skodu dlouholeta katastrofa tak se pokousi stat se jakousi domaci znackou.

Odpovědět  |   | 
Toms  |  22. 01. 2019 20:19

By mě docela zajímalo co tam budou vyvíjet ? To se nedá vyvyjet tady ? Něják se rozrůstá do světa ale na domov se zapomíná nepříjde Vám ?

Odpovědět  |   | 
Flasty  |  23. 01. 2019 10:41

No to jsem zvědav co ty "inženýři" vymyslí teda protože zatím to není žádná sláva

Odpovědět  |   | 
Hakl  |  23. 01. 2019 14:33

Prodělečná investice v zemi kde je totální propad v prodejnosti vozů Škoda, dobrý tah opravdu. Neměli by raději začít investovat u nás např. do elektroaut a zamyslet se nad cenou nových vozů? Pak by možná nešli do takové ztráty v jaké jsou.

Odpovědět  |   | 
Smital  |  24. 01. 2019 12:32

Nová inovace u škodovky a k tomu babiš to mi moc k sobě nejde tam kde je on není nic dobrého

Odpovědět  |   | 
Flauivi  |  11. 02. 2019 20:08

Jsem teda zvědavej co ty jejich ING předvedou protože zatím to je nic moc

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A