Indická Škoda otevřela nové centrum. Bude se zde vyvíjet nové SUV

tvrda prda  |  21. 01. 2019 17:57

Mate tam chybu:"O zásobu schopných zaměstnanců nebude nouze, indické univerzity jsou doslova nabité ambiciózními mladíky." Misto 'schopnych' tam patri 'vsehoschopnych'.Na zaklade vlastni nedavne zkusenosti mohu rici, ze indicti absolventi universit skutecne jsou ambicemi nasakli tak, ze z nich uplne crci curkem. Bohuzel, ambice jsou to hlavni a casto i jedine, cim mohou oslnovat. Maji sice podstatne lepsi teoreticke znalosti nez napr. cesti absolventi, lec zrucnost v praci s pocitacem nemaji ani na urovni ceskych predskolaku. Poroz, mluvim o pocitaci, ne o smartphonu. Samostatne neco vyresit nezvladaji. Navic jsou prehnane soutezivi, takze jejich hlavnim cilem je stat se sefem. A to az tak moc, ze mladik, ktery je ve firme prozatim jen jako 'intern', resi za jak dlouho se muze stat sefem. Fakt, ze problematice nerozumi a v teamu jsou lide nepomerne zkusenejsi, vzdelanejsi, vyzralejsi, s vetsimi zasluhami a lepsi znalosti internich procesu, nevidi jako problem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2019 18:06

Jj support/call centra svetovych telco/it firem jsou doslova nabite ambicioznimi mladiky... a vime, jak to casto vypada

Odpovědět  |   | 
3ddd  |  21. 01. 2019 20:22

Kdo nezazil, nepochopi. Dokud jsem nemel osobne tu cest, tak jsem temhle pohadkam taky neveril (telco korporat). Jenze na papire ten fte cost vypada taaak lakave v porovnani s evropanem. No a pokud evropan nevydela, tak kdo to bude kupovat?..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 01. 2019 19:37

Copak tam asi budou převratného vyvíjet? Co se nedá vyvinout tady. Já tipuji, že vezmou třeba platformu Fabie a zkusí na to napasovat něco většího. A pak to budou prodávat blbečkům jako auto o třídu výš.

Odpovědět  |   | 
idea  |  21. 01. 2019 21:53

Mohl by tam vzniknout třeba Škoda Rikšaq?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  22. 01. 2019 00:57

Karoq s 2.0 MPI 85kW s menším podílem vysokopevností oceli a vnitřek přistajlovaný na indický rukopis by jako vyšší level šel. Z nižšího pak třeba něco na způsob Sandero Stepway

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 09:52

Tezko rict, co konkretniho tam maji delat. Ale vubec bych se nedivil, kdyby bylo zakladnim zadanim katovani kostu at to stoji, co to stoji. Priklad: Nahradit dva srouby jednim nytem i presto, ze se vi, ze to nejde. Proste to nejak zaridit.

Odpovědět  |   | 
nj  |  22. 01. 2019 11:28

Prave preto tam nechcu vyrabat rovnake modely, aby nebolo mozne priamo porovnat ako moc je ten indicky model oyebany oproti europskemu.

Odpovědět  |   | 
Cantor  |  22. 01. 2019 11:20

A znamená to pro nás vůbec něco? Přinese to zlevnění jejich modelů? Lepší základní výbavu? Pouze další nesmyslný článek o škodovce. Raději bych sedočetl nějaký pořádných inovací, ale to je asi v nedohlednu co?

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 13:01

Zrejme ma nekdo predstavu, ze nove otevrene vyvojove centrum v Indii primeje vice lidi v Cechach ke koupi. Osobne v tom kauzalni souvislost nevidim, lec tezko soudit, co se muze manazerum honit hlavou.

Odpovědět  |   | 
Robert Urban  |  24. 01. 2019 09:35

Slovní spojení nové inovace a škodovka nejde moc dohromady. Poslední dobou je to pořád to samé dokola. Prostě tuctová auta za nehoráznou cenu, díky nechci!

Odpovědět  |   | 
Mulant  |  22. 01. 2019 17:33

Jestli tam budou dělat ve Škodě stejně kvalitní vozy jako jsou v Indii, tak to ať je bůh provází na cestách, protože vybourat se v tom je konečná. Hlavně ať to zůstane u nich v Indii a netahají to k nám, už teď to stojí se Škodovkama za prd a ještě aby to mělo 1 hvězdu v bezpečnosti no ne?

Odpovědět  |   | 
Fajtl  |  22. 01. 2019 19:53

Tam se ale rve peněz, ale nikdo tu už nepíše, jaký má Škoda v Indii mizerný odběr vozů. za 2017 17tis a to samé i za rok 2018, proč to tam nikdo nekupuje a jaký to má smysl investovat do tamních končin takové peníze?

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 01. 2019 09:16

Indie jako nejlidnatejsi trh je pro skodu dlouholeta katastrofa tak se pokousi stat se jakousi domaci znackou.

Odpovědět  |   | 
Toms  |  22. 01. 2019 20:19

By mě docela zajímalo co tam budou vyvíjet ? To se nedá vyvyjet tady ? Něják se rozrůstá do světa ale na domov se zapomíná nepříjde Vám ?

Odpovědět  |   | 
Flasty  |  23. 01. 2019 10:41

No to jsem zvědav co ty "inženýři" vymyslí teda protože zatím to není žádná sláva

Odpovědět  |   | 
Hakl  |  23. 01. 2019 14:33

Prodělečná investice v zemi kde je totální propad v prodejnosti vozů Škoda, dobrý tah opravdu. Neměli by raději začít investovat u nás např. do elektroaut a zamyslet se nad cenou nových vozů? Pak by možná nešli do takové ztráty v jaké jsou.

Odpovědět  |   | 
Smital  |  24. 01. 2019 12:32

Nová inovace u škodovky a k tomu babiš to mi moc k sobě nejde tam kde je on není nic dobrého

Odpovědět  |   | 
Flauivi  |  11. 02. 2019 20:08

Jsem teda zvědavej co ty jejich ING předvedou protože zatím to je nic moc

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A