Indická Škoda otevřela nové centrum. Bude se zde vyvíjet nové SUV

tvrda prda  |  21. 01. 2019 17:57

Mate tam chybu:"O zásobu schopných zaměstnanců nebude nouze, indické univerzity jsou doslova nabité ambiciózními mladíky." Misto 'schopnych' tam patri 'vsehoschopnych'.Na zaklade vlastni nedavne zkusenosti mohu rici, ze indicti absolventi universit skutecne jsou ambicemi nasakli tak, ze z nich uplne crci curkem. Bohuzel, ambice jsou to hlavni a casto i jedine, cim mohou oslnovat. Maji sice podstatne lepsi teoreticke znalosti nez napr. cesti absolventi, lec zrucnost v praci s pocitacem nemaji ani na urovni ceskych predskolaku. Poroz, mluvim o pocitaci, ne o smartphonu. Samostatne neco vyresit nezvladaji. Navic jsou prehnane soutezivi, takze jejich hlavnim cilem je stat se sefem. A to az tak moc, ze mladik, ktery je ve firme prozatim jen jako 'intern', resi za jak dlouho se muze stat sefem. Fakt, ze problematice nerozumi a v teamu jsou lide nepomerne zkusenejsi, vzdelanejsi, vyzralejsi, s vetsimi zasluhami a lepsi znalosti internich procesu, nevidi jako problem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 01. 2019 18:06

Jj support/call centra svetovych telco/it firem jsou doslova nabite ambicioznimi mladiky... a vime, jak to casto vypada

Odpovědět  |   | 
3ddd  |  21. 01. 2019 20:22

Kdo nezazil, nepochopi. Dokud jsem nemel osobne tu cest, tak jsem temhle pohadkam taky neveril (telco korporat). Jenze na papire ten fte cost vypada taaak lakave v porovnani s evropanem. No a pokud evropan nevydela, tak kdo to bude kupovat?..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 01. 2019 19:37

Copak tam asi budou převratného vyvíjet? Co se nedá vyvinout tady. Já tipuji, že vezmou třeba platformu Fabie a zkusí na to napasovat něco většího. A pak to budou prodávat blbečkům jako auto o třídu výš.

Odpovědět  |   | 
idea  |  21. 01. 2019 21:53

Mohl by tam vzniknout třeba Škoda Rikšaq?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  22. 01. 2019 00:57

Karoq s 2.0 MPI 85kW s menším podílem vysokopevností oceli a vnitřek přistajlovaný na indický rukopis by jako vyšší level šel. Z nižšího pak třeba něco na způsob Sandero Stepway

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 09:52

Tezko rict, co konkretniho tam maji delat. Ale vubec bych se nedivil, kdyby bylo zakladnim zadanim katovani kostu at to stoji, co to stoji. Priklad: Nahradit dva srouby jednim nytem i presto, ze se vi, ze to nejde. Proste to nejak zaridit.

Odpovědět  |   | 
nj  |  22. 01. 2019 11:28

Prave preto tam nechcu vyrabat rovnake modely, aby nebolo mozne priamo porovnat ako moc je ten indicky model oyebany oproti europskemu.

Odpovědět  |   | 
Cantor  |  22. 01. 2019 11:20

A znamená to pro nás vůbec něco? Přinese to zlevnění jejich modelů? Lepší základní výbavu? Pouze další nesmyslný článek o škodovce. Raději bych sedočetl nějaký pořádných inovací, ale to je asi v nedohlednu co?

Odpovědět  |   | 
tvrda prda  |  22. 01. 2019 13:01

Zrejme ma nekdo predstavu, ze nove otevrene vyvojove centrum v Indii primeje vice lidi v Cechach ke koupi. Osobne v tom kauzalni souvislost nevidim, lec tezko soudit, co se muze manazerum honit hlavou.

Odpovědět  |   | 
Robert Urban  |  24. 01. 2019 09:35

Slovní spojení nové inovace a škodovka nejde moc dohromady. Poslední dobou je to pořád to samé dokola. Prostě tuctová auta za nehoráznou cenu, díky nechci!

Odpovědět  |   | 
Mulant  |  22. 01. 2019 17:33

Jestli tam budou dělat ve Škodě stejně kvalitní vozy jako jsou v Indii, tak to ať je bůh provází na cestách, protože vybourat se v tom je konečná. Hlavně ať to zůstane u nich v Indii a netahají to k nám, už teď to stojí se Škodovkama za prd a ještě aby to mělo 1 hvězdu v bezpečnosti no ne?

Odpovědět  |   | 
Fajtl  |  22. 01. 2019 19:53

Tam se ale rve peněz, ale nikdo tu už nepíše, jaký má Škoda v Indii mizerný odběr vozů. za 2017 17tis a to samé i za rok 2018, proč to tam nikdo nekupuje a jaký to má smysl investovat do tamních končin takové peníze?

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 01. 2019 09:16

Indie jako nejlidnatejsi trh je pro skodu dlouholeta katastrofa tak se pokousi stat se jakousi domaci znackou.

Odpovědět  |   | 
Toms  |  22. 01. 2019 20:19

By mě docela zajímalo co tam budou vyvíjet ? To se nedá vyvyjet tady ? Něják se rozrůstá do světa ale na domov se zapomíná nepříjde Vám ?

Odpovědět  |   | 
Flasty  |  23. 01. 2019 10:41

No to jsem zvědav co ty "inženýři" vymyslí teda protože zatím to není žádná sláva

Odpovědět  |   | 
Hakl  |  23. 01. 2019 14:33

Prodělečná investice v zemi kde je totální propad v prodejnosti vozů Škoda, dobrý tah opravdu. Neměli by raději začít investovat u nás např. do elektroaut a zamyslet se nad cenou nových vozů? Pak by možná nešli do takové ztráty v jaké jsou.

Odpovědět  |   | 
Smital  |  24. 01. 2019 12:32

Nová inovace u škodovky a k tomu babiš to mi moc k sobě nejde tam kde je on není nic dobrého

Odpovědět  |   | 
Flauivi  |  11. 02. 2019 20:08

Jsem teda zvědavej co ty jejich ING předvedou protože zatím to je nic moc

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A