Indická REVA představí ve Frankfurtu dva nové elektromobily s „dálkovým dobíjením”

Frankfurtský autosalon nebude patřit pouze premiérám novinek renomovaných automobilek, ale též malosériovým exotům. Mezi ně se zařadí i elektromobily NXR a NXG indické společnosti REVA. První z nich bude třídveřový kompaktní hatchback, který bude možno objednávat již přímo na autosalonu, neboť jeho sériový výroba má být zahájena na začátku příštího roku. REVA NXG pak má být dvoumístným sportovním vozítkem se střechou typu targa, jenž se začne vyrábět až v roce 2011. REVA těsně po premiéře zároveň spustí internetovou stránku s podrobnými informacemi a formuláři pro objednání on-line.

Ale opravdová perlička nás teprve čeká. REVA slibuje, že nalezla řešení pro ty, kteří se bojí, že někde uvíznou s vybitým autem, neboť pod názvem REVive zavede technologii „dobíjení na dálku“. Indové tento záměr nijak nevysvětlili, pouze slibují, že vybitý vůz lze dálkově dobít po odeslání SMS. Autíčka REVA sice mají být vybavena pokrokovou telematickou soustavou, ovšem dobíjení na dálku je něco vskutku neslýchaného. Co to přesně bude znamenat se teprve dozvíme...

Klepněte pro větší obrázek
REVA NXR
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků