Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

Úkol škodovky rozšířit působení koncernu VW na území Indie pokračuje. Tamní zastoupení Škody a Volkswagenu bude přitom nyní řídit jednotné vedení.

Již v červnu letošního roku bylo koncernem VW oznámeno, Škoda Auto přebírá zodpovědnost za aktivity koncernu VW na indickém trhu s cílem posílení jeho pozice a vývoje nových dostupných vozů. Projekt označený jako INDIA 2.0 je v plném proudu a nyní za ním bude stát i nově upravené vedení, které spolupráci mezi místními zastoupeními VW a Škody ještě zefektivní.  

S prodejem na indickém trhu má Škoda již letité zkušenosti, nový projekt má ovšem dopad české značky a koncernu VW ještě navýšit. Nová auta budou vycházet z upravené platformy MQB-A0-IN, určené výhradně pro Indii. Na jejím základě vyrostou vozy s pohonem předních kol, které již budou splňovat tamní přísnější požadavky na techniku plánované od roku 2020.

 

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

„Indie je pro nás důležitým a atraktivním růstovým trhem. Náš cíl je jasný: do roku 2025 chceme v tomto vysoce konkurenčním prostředí dosáhnout společného tržního podílu značek Volkswagen a Škoda ve výši 5 %. Na bázi platformy MQB-A0-IN budeme od roku 2020 nabízet ty správné modely, abychom využili potenciál indického trhu,“ uvedl Bernhard Maier, předseda představenstva Škody Auto.

Gurpratap Boparai, který je nyní vedoucím indického zastoupení Škody a rovněž vedoucím projektu INDIA 2.0, se tak nyní stává i výkonným ředitelem místního zastoupení Volkswagenu. V seznamu cílů nakonec zmiňuje i zvýšení zaměstnanosti, vytvořením nových pracovních míst.  

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

Subkompaktní platformu MQB-A0 IN zatím Škoda teprve vyvíjí, už nyní ale víme, jakým typem vozu zde chce v roce 2020 zahájit modelovou ofenzivu. Nikoho asi nepřekvapí, že první indickou novinkou bude vůz z kategorie kompaktních SUV. Do projektu má nakonec koncern investovat celou miliardu euro.

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 6 příspěvků