Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

Úkol škodovky rozšířit působení koncernu VW na území Indie pokračuje. Tamní zastoupení Škody a Volkswagenu bude přitom nyní řídit jednotné vedení.

Již v červnu letošního roku bylo koncernem VW oznámeno, Škoda Auto přebírá zodpovědnost za aktivity koncernu VW na indickém trhu s cílem posílení jeho pozice a vývoje nových dostupných vozů. Projekt označený jako INDIA 2.0 je v plném proudu a nyní za ním bude stát i nově upravené vedení, které spolupráci mezi místními zastoupeními VW a Škody ještě zefektivní.  

S prodejem na indickém trhu má Škoda již letité zkušenosti, nový projekt má ovšem dopad české značky a koncernu VW ještě navýšit. Nová auta budou vycházet z upravené platformy MQB-A0-IN, určené výhradně pro Indii. Na jejím základě vyrostou vozy s pohonem předních kol, které již budou splňovat tamní přísnější požadavky na techniku plánované od roku 2020.

 

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

„Indie je pro nás důležitým a atraktivním růstovým trhem. Náš cíl je jasný: do roku 2025 chceme v tomto vysoce konkurenčním prostředí dosáhnout společného tržního podílu značek Volkswagen a Škoda ve výši 5 %. Na bázi platformy MQB-A0-IN budeme od roku 2020 nabízet ty správné modely, abychom využili potenciál indického trhu,“ uvedl Bernhard Maier, předseda představenstva Škody Auto.

Gurpratap Boparai, který je nyní vedoucím indického zastoupení Škody a rovněž vedoucím projektu INDIA 2.0, se tak nyní stává i výkonným ředitelem místního zastoupení Volkswagenu. V seznamu cílů nakonec zmiňuje i zvýšení zaměstnanosti, vytvořením nových pracovních míst.  

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

Subkompaktní platformu MQB-A0 IN zatím Škoda teprve vyvíjí, už nyní ale víme, jakým typem vozu zde chce v roce 2020 zahájit modelovou ofenzivu. Nikoho asi nepřekvapí, že první indickou novinkou bude vůz z kategorie kompaktních SUV. Do projektu má nakonec koncern investovat celou miliardu euro.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků