Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

Úkol škodovky rozšířit působení koncernu VW na území Indie pokračuje. Tamní zastoupení Škody a Volkswagenu bude přitom nyní řídit jednotné vedení.

Již v červnu letošního roku bylo koncernem VW oznámeno, Škoda Auto přebírá zodpovědnost za aktivity koncernu VW na indickém trhu s cílem posílení jeho pozice a vývoje nových dostupných vozů. Projekt označený jako INDIA 2.0 je v plném proudu a nyní za ním bude stát i nově upravené vedení, které spolupráci mezi místními zastoupeními VW a Škody ještě zefektivní.  

S prodejem na indickém trhu má Škoda již letité zkušenosti, nový projekt má ovšem dopad české značky a koncernu VW ještě navýšit. Nová auta budou vycházet z upravené platformy MQB-A0-IN, určené výhradně pro Indii. Na jejím základě vyrostou vozy s pohonem předních kol, které již budou splňovat tamní přísnější požadavky na techniku plánované od roku 2020.

 

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

„Indie je pro nás důležitým a atraktivním růstovým trhem. Náš cíl je jasný: do roku 2025 chceme v tomto vysoce konkurenčním prostředí dosáhnout společného tržního podílu značek Volkswagen a Škoda ve výši 5 %. Na bázi platformy MQB-A0-IN budeme od roku 2020 nabízet ty správné modely, abychom využili potenciál indického trhu,“ uvedl Bernhard Maier, předseda představenstva Škody Auto.

Gurpratap Boparai, který je nyní vedoucím indického zastoupení Škody a rovněž vedoucím projektu INDIA 2.0, se tak nyní stává i výkonným ředitelem místního zastoupení Volkswagenu. V seznamu cílů nakonec zmiňuje i zvýšení zaměstnanosti, vytvořením nových pracovních míst.  

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

Subkompaktní platformu MQB-A0 IN zatím Škoda teprve vyvíjí, už nyní ale víme, jakým typem vozu zde chce v roce 2020 zahájit modelovou ofenzivu. Nikoho asi nepřekvapí, že první indickou novinkou bude vůz z kategorie kompaktních SUV. Do projektu má nakonec koncern investovat celou miliardu euro.

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků