Indická mise Škody v rámci VW: Obě značky bude mít na starosti jeden šéf

Úkol škodovky rozšířit působení koncernu VW na území Indie pokračuje. Tamní zastoupení Škody a Volkswagenu bude přitom nyní řídit jednotné vedení.

Již v červnu letošního roku bylo koncernem VW oznámeno, Škoda Auto přebírá zodpovědnost za aktivity koncernu VW na indickém trhu s cílem posílení jeho pozice a vývoje nových dostupných vozů. Projekt označený jako INDIA 2.0 je v plném proudu a nyní za ním bude stát i nově upravené vedení, které spolupráci mezi místními zastoupeními VW a Škody ještě zefektivní.  

S prodejem na indickém trhu má Škoda již letité zkušenosti, nový projekt má ovšem dopad české značky a koncernu VW ještě navýšit. Nová auta budou vycházet z upravené platformy MQB-A0-IN, určené výhradně pro Indii. Na jejím základě vyrostou vozy s pohonem předních kol, které již budou splňovat tamní přísnější požadavky na techniku plánované od roku 2020.

 

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

„Indie je pro nás důležitým a atraktivním růstovým trhem. Náš cíl je jasný: do roku 2025 chceme v tomto vysoce konkurenčním prostředí dosáhnout společného tržního podílu značek Volkswagen a Škoda ve výši 5 %. Na bázi platformy MQB-A0-IN budeme od roku 2020 nabízet ty správné modely, abychom využili potenciál indického trhu,“ uvedl Bernhard Maier, předseda představenstva Škody Auto.

Gurpratap Boparai, který je nyní vedoucím indického zastoupení Škody a rovněž vedoucím projektu INDIA 2.0, se tak nyní stává i výkonným ředitelem místního zastoupení Volkswagenu. V seznamu cílů nakonec zmiňuje i zvýšení zaměstnanosti, vytvořením nových pracovních míst.  

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

Škoda prozradila priority elektromobility. Dojezd je na posledním místě

Subkompaktní platformu MQB-A0 IN zatím Škoda teprve vyvíjí, už nyní ale víme, jakým typem vozu zde chce v roce 2020 zahájit modelovou ofenzivu. Nikoho asi nepřekvapí, že první indickou novinkou bude vůz z kategorie kompaktních SUV. Do projektu má nakonec koncern investovat celou miliardu euro.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků