Segmenty kompaktních SUV a crossoverů na indickém trhu nadále rostou poptávkou a místní automobilky odpovídají. Na tamní trh vyrazily nedávno s novinkami  Škoda ,  Hyundai ,  Renault , MG nebo domácí Tata. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

Segmenty kompaktních SUV a crossoverů na indickém trhu nadále rostou poptávkou a místní automobilky odpovídají. Na tamní trh vyrazily nedávno s novinkami ŠkodaHyundaiRenault, MG nebo domácí Tata. | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

Ke známým jménům v Indii však patří i Mahindra, která nyní uvádí nový designový směr, logo a tímto rovněž nástupce svého deset let starého modelu XUV500. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

Ke známým jménům v Indii však patří i Mahindra, která nyní uvádí nový designový směr, logo a tímto rovněž nástupce svého deset let starého modelu XUV500. | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

Novinka s označením XUV700 má zákazníkům nabídnout nejnovější techniku za dostupné peníze. Se zmínkou nového designové směru pak nelze u nového SUV Mahindry nevidět prvky dnešních Renaultů. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

Novinka s označením XUV700 má zákazníkům nabídnout nejnovější techniku za dostupné peníze. Se zmínkou nového designové směru pak nelze u nového SUV Mahindry nevidět prvky dnešních Renaultů. | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

Především novými LED světlomety s výrazně řešeným tvarem a grafikou denního osvětlení připomíná XUV700 vozy francouzské značky, třeba  modernizovaný Koleos  nebo  Arkanu . | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

Především novými LED světlomety s výrazně řešeným tvarem a grafikou denního osvětlení připomíná XUV700 vozy francouzské značky, třeba modernizovaný Koleos nebo Arkanu. | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

S Renaultem už mimochodem v minulosti Mahindra úzce spolupracovala, společný podnik v minulosti prodával indickou specifikaci Dacie Logan. Nyní má od francouzské značky jakožto od dodavatele nadále odebírat určité díly pohonných ústrojí. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

S Renaultem už mimochodem v minulosti Mahindra úzce spolupracovala, společný podnik v minulosti prodával indickou specifikaci Dacie Logan. Nyní má od francouzské značky jakožto od dodavatele nadále odebírat určité díly pohonných ústrojí. | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

Na délku novinka měří 4695 mm, je široká 1890 mm a vysoká 1755 mm s rozvorem náprav 2750 mm. K dispozici je model v pětimístné i sedmimístné variantě. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

Na délku novinka měří 4695 mm, je široká 1890 mm a vysoká 1755 mm s rozvorem náprav 2750 mm. K dispozici je model v pětimístné i sedmimístné variantě. | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

Technologickou výbavu SUV pak Mahindra popisuje jako „sci-fi“, ve srovnání s evropskou produkcí ale nabízí vlastně slušný standard i po stránce bezpečnosti. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

Technologickou výbavu SUV pak Mahindra popisuje jako „sci-fi“, ve srovnání s evropskou produkcí ale nabízí vlastně slušný standard i po stránce bezpečnosti. | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

V základu má XUV700 dvojici displejů – 8 palců pro infotainment, 7 palců pro digitální přístrojový štít – a vyšší výbavou je dvojice 10,25palcových obrazovek. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

V základu má XUV700 dvojici displejů – 8 palců pro infotainment, 7 palců pro digitální přístrojový štít – a vyšší výbavou je dvojice 10,25palcových obrazovek. | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

Nechybí podpora hlasového ovládání Amazon Alexa, dále může být SUV vybaveno adaptivním tempomatem, rozpoznáváním dopravních značek, adaptivními dálkovými světly, sedmi airbagy nebo prémiovým audiosystémem Sony s 12 reproduktory. Více v článku... | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra

Nechybí podpora hlasového ovládání Amazon Alexa, dále může být SUV vybaveno adaptivním tempomatem, rozpoznáváním dopravních značek, adaptivními dálkovými světly, sedmi airbagy nebo prémiovým audiosystémem Sony s 12 reproduktory. Více v článku... | Mahindra XUV700 | Zdroj: Mahindra

Ke známým jménům v Indii však patří i Mahindra, která nyní uvádí nový designový směr, logo a tímto rovněž nástupce svého deset let starého modelu XUV500. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra
Novinka s označením XUV700 má zákazníkům nabídnout nejnovější techniku za dostupné peníze. Se zmínkou nového designové směru pak nelze u nového SUV Mahindry nevidět prvky dnešních Renaultů. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra
Především novými LED světlomety s výrazně řešeným tvarem a grafikou denního osvětlení připomíná XUV700 vozy francouzské značky, třeba  modernizovaný Koleos  nebo  Arkanu . | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra
S Renaultem už mimochodem v minulosti Mahindra úzce spolupracovala, společný podnik v minulosti prodával indickou specifikaci Dacie Logan. Nyní má od francouzské značky jakožto od dodavatele nadále odebírat určité díly pohonných ústrojí. | Mahindra XUV700 Zdroj: Mahindra
9
Fotogalerie

Indická Mahindra má nové SUV. Připomíná Renault, jde proti silné konkurenci

S Renaultem už přitom indická automobilka v minulosti blízce spolupracovala.

Segmenty kompaktních SUV a crossoverů na indickém trhu nadále rostou poptávkou a místní automobilky odpovídají. Na tamní trh vyrazily nedávno s novinkami Škoda, Hyundai, Renault, MG nebo domácí Tata. Ke známým jménům v Indii však patří i Mahindra, která nyní uvádí nový designový směr, logo a tímto rovněž nástupce svého deset let starého modelu XUV500.

Novinka s označením XUV700 má zákazníkům nabídnout nejnovější techniku za dostupné peníze. Se zmínkou nového designové směru pak nelze u nového SUV Mahindry nevidět prvky dnešních Renaultů. Především novými LED světlomety s výrazně řešeným tvarem a grafikou denního osvětlení připomíná XUV700 vozy francouzské značky, třeba modernizovaný Koleos nebo Arkanu.

S Renaultem už mimochodem v minulosti Mahindra úzce spolupracovala, společný podnik v minulosti prodával indickou specifikaci Dacie Logan. Nyní má od francouzské značky jakožto od dodavatele nadále odebírat určité díly pohonných ústrojí.

Na délku novinka měří 4695 mm, je široká 1890 mm a vysoká 1755 mm s rozvorem náprav 2750 mm. K dispozici je model v pětimístné i sedmimístné variantě. Technologickou výbavu SUV pak Mahindra popisuje jako „sci-fi“, ve srovnání s evropskou produkcí ale nabízí vlastně slušný standard i po stránce bezpečnosti.

V základu má XUV700 dvojici displejů – 8 palců pro infotainment, 7 palců pro digitální přístrojový štít – a vyšší výbavou je dvojice 10,25palcových obrazovek. Nechybí podpora hlasového ovládání Amazon Alexa, dále může být SUV vybaveno adaptivním tempomatem, rozpoznáváním dopravních značek, adaptivními dálkovými světly, sedmi airbagy nebo prémiovým audiosystémem Sony s 12 reproduktory.

Pod kapotou nabízí Mahindra tři motorizace. Přeplňovaný benzinový dvoulitr produkuje 147 kW (200 koní) a 380 N.m točivého momentu, zatímco 2,2litrový turbodiesel je dostupný v naladění na 114 kW (155 koní) a 360 N.m nebo na 136 kW (185 koní) a 450 N.m. Všechny motory lze spojit s šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou. K mání je rovněž pohon všech kol.

Mahindra už v Indii spustila objednávky XUV700, přičemž v budoucnosti se počítá s exportem i na další sousední trhy. Cenovky začínají od 1.199.000 rupií, tedy v přepočtu asi 348.000 Kč.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud