Indická Mahindra již nemá zájem o koupi Hummeru

Indický koncern Mahindra & Mahindra už nemá zájem o koupi značky Hummer, která se pro General Motors stává stále větší přítěží. Na tiskové konferenci to potvrdil viceprezident této indické společnosti, z čehož vyplívá, že značka Hummer v dohledné době svého majitele nezmění. Zájem totiž ztratila i další čínská společnost Changfeng.

S prodejem to však není až tak zlé a GM má ještě stále šanci, že se jí značku podaří prodat. Zájem totiž stále projevuje indická Tata Motors a ruský miliardář Oleg Deripaska. Ostatních společností již zájem definitvně ztratily. Jako hlavní důvod přitom uvádějí, že značka Hummer je velice ztrátová a zájem o její vozy dále klesá v souvislosti s rostoucími cenami paliv.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků