FCA zuří... Omg to je zas nadpis typu bulvární stoka.
Jen bych pripomnel jeden podstatny fakt, ktery v clanku neni zdurazneny: neni to primy konkurent Jeepu, pouze ma podobny design. Nejedna se totiz o auto, ktere byste si koupili v beznem autosalonu a vyrazili s nim na dalnici. Je to vozidlo kategorie UTV nebo taky oznacovane side-by-side, tedy off road pro 2-6 pasazeru, ktere do bezneho provozu muze jen s ruznymi omezenimi, ktere zavisi hlavne na statu a typu cesty.
Toyota kopírovala jeep v 70 tých rokoch modelom FJ cruiser a nič sa nestalo.http://findclassicars.com/toyota/95032-1975-green-f...https://www.grautogallery.com/vehicles/2666/1977-toyota...
Toyota už kopírovala kde co, první Lexusy byly Mercedesy jak když vyšije. Normální u všech Asiatů, umí levně vyrábět, ale vymyslet něco originálního neumí, co neobšlehnou u Amíků a Evropanů, tak nemají
Strtelny prach, kompas, hedvabi, papir, LED, drift ;-)... Podle Bloomberga jsou nejinovativnejsimi zememi JKorea, Izrael, Finsko, Svedsko a Japonsko (slovo do pranice ale jaksi nekoresponduje s vasim omezenym vnimanim sveta, ale staci mrknout na vedecke Nobelovky).
Jistě, ve starověku byla Čína jednou z kolébek civilizace, střelný prach, hedvábí a kompas beru. Ale LED? Tu vyvinul Američan Nick Holonyak v roce 1962.
To přestalo platit už před dvaceti lety. Dnes má Asie svůj styl a táhne vývoj v mnoha oblastech.
Bez urazky, pokud zacnu navrhovagt na zelene louce jeep/offroad - a nejsem mimoradne talentovany designer/inza resp mam omezeny rozpocet, ale i presto - bude se s velkou pravdepodobnosti podobat nektere z legend.
nevím kolik to stojí tam, ale u nás je wrangler předražený a proto ta nevraživost, možná se jedná aji o kvalitnější kousky.
FCA je trapné.
FCA se v první řadě chová jako řádný hospodář a snaží se nepřicházet o zisk, což se v tomto případě děje tím, že konkurence zadarmo parazituje na duševním vlastnictví FCA. Mahindra vyrábí licenční Jeepy CJ3 od roku 1947, takže asi porušila podmínky když se s ní teď FCA soudí. Jinak Mahindra Roxor skutečně není žádnou konkurencí pro současné Jeepy, protože v USA se prodává výhradně jako terénní čtyřkolka bez homologace pro silniční provoz.
Duševné vlastníctvo neexistuje, je to vágny pojem, ktorý nemá v zákone oporu.Existujú autorské práva, patenty a ochranné známky.
Ale existuje několik způsobů, jak Mahindru dostat v různých státech USA legálně "na značky".
Vaše poslední věta zcela jasně ozřejmuje, proč je FCA trapné.😊
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.