Indian Springfield je Chief s rozdvojenou identitou. Ale hlavně je krásný

Nový model americké značky vychází z Indianu Chief Vintage, ale má vyšší nosnost, lepší odpružení a snadno odnímatelné cestovní příslušenství. Proto se z cestovního křižníku rychle změní na křižník bulvárů.
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie

Americká motocyklová značka Indian, vzkříšená docela nedávno pod křídly koncernu Polaris, rozšiřuje svoji řadu velkých křižníků o model Springfield. Jeho hlavním znakem je snadno odnímatelná cestovní výbava: plexi i kufry lze během několika okamžiků demontovat bez použití nářadí a proměnit tak klasický cestovní koráb v retro cruiser. Indian zde tedy uplatňuje stejný recept jako Harley-Davidson u modelu Dyna Switchback. Odnímatelné je rovněž sedlo spolujezdce. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestovně, nebo nalehko? Indian Springfield může rychle odložit plexi i postranní kufry

Oproti modelu Chief Vintage má Indian Springfield kartušovou přední vidlici a vzduchem nastavitelnou zadní pružicí jednotku se zdvihem 11,43 cm. Výrobce udává nosnost 242 kg. 

Indian Black Hills Beast oslavuje americkou tradici závodů do vrchu

Indian Black Hills Beast oslavuje americkou tradici závodů do vrchu

Hnací sílu dodává na zadní kolo vidlicový dvouválec Thunder Stroke o objemu 111 krychlových palců (1819 cm3) s točivým momentem 139 Nm. Standardní výbava modelu Indian Springfield obsahuje ABS, systém sledování tlaku v pneumatikách, tempomat nebo padací rám. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komu by se nelíbila tradiční červená Indian, může si Springfield objednat v černém odstínu Thunder; jiné barvy v nabídce nejsou

Jak je u motocyklů této kategorie zvykem, zákazníci si mohou svůj stroj vylepšit řadou originálního příslušenství od různých dekoračních detailů přes výfuk Remus až po zadní kufr o objemu 64 litrů. Pak je ovšem nutno počítat s tím, že dál naroste už tak nezanedbatelná hmotnost (Indian udává 372 kg bez náplní) i cena (27 000 eur bez DPH). 

Svalnatá novinka Victory Octane chce být chuligánem mezi cruisery

Svalnatá novinka Victory Octane chce být chuligánem mezi cruisery

Indian Springfield se vyrábí v červené a černé barvě. Jméno dostal po městě ve stálě Massachusetts, kde motocykly této značky vznikaly v letech 1901 až 1953.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků