Indian Springfield je Chief s rozdvojenou identitou. Ale hlavně je krásný

Nový model americké značky vychází z Indianu Chief Vintage, ale má vyšší nosnost, lepší odpružení a snadno odnímatelné cestovní příslušenství. Proto se z cestovního křižníku rychle změní na křižník bulvárů.
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie

Americká motocyklová značka Indian, vzkříšená docela nedávno pod křídly koncernu Polaris, rozšiřuje svoji řadu velkých křižníků o model Springfield. Jeho hlavním znakem je snadno odnímatelná cestovní výbava: plexi i kufry lze během několika okamžiků demontovat bez použití nářadí a proměnit tak klasický cestovní koráb v retro cruiser. Indian zde tedy uplatňuje stejný recept jako Harley-Davidson u modelu Dyna Switchback. Odnímatelné je rovněž sedlo spolujezdce. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestovně, nebo nalehko? Indian Springfield může rychle odložit plexi i postranní kufry

Oproti modelu Chief Vintage má Indian Springfield kartušovou přední vidlici a vzduchem nastavitelnou zadní pružicí jednotku se zdvihem 11,43 cm. Výrobce udává nosnost 242 kg. 

Video | Motocykly | Fascinace

Indian Black Hills Beast oslavuje americkou tradici závodů do vrchu

Hnací sílu dodává na zadní kolo vidlicový dvouválec Thunder Stroke o objemu 111 krychlových palců (1819 cm3) s točivým momentem 139 Nm. Standardní výbava modelu Indian Springfield obsahuje ABS, systém sledování tlaku v pneumatikách, tempomat nebo padací rám. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komu by se nelíbila tradiční červená Indian, může si Springfield objednat v černém odstínu Thunder; jiné barvy v nabídce nejsou

Jak je u motocyklů této kategorie zvykem, zákazníci si mohou svůj stroj vylepšit řadou originálního příslušenství od různých dekoračních detailů přes výfuk Remus až po zadní kufr o objemu 64 litrů. Pak je ovšem nutno počítat s tím, že dál naroste už tak nezanedbatelná hmotnost (Indian udává 372 kg bez náplní) i cena (27 000 eur bez DPH). 

Video | Premiéry | Motocykly | Fascinace

Svalnatá novinka Victory Octane chce být chuligánem mezi cruisery

Indian Springfield se vyrábí v červené a černé barvě. Jméno dostal po městě ve stálě Massachusetts, kde motocykly této značky vznikaly v letech 1901 až 1953.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků