Indian Springfield je Chief s rozdvojenou identitou. Ale hlavně je krásný

Nový model americké značky vychází z Indianu Chief Vintage, ale má vyšší nosnost, lepší odpružení a snadno odnímatelné cestovní příslušenství. Proto se z cestovního křižníku rychle změní na křižník bulvárů.
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie

Americká motocyklová značka Indian, vzkříšená docela nedávno pod křídly koncernu Polaris, rozšiřuje svoji řadu velkých křižníků o model Springfield. Jeho hlavním znakem je snadno odnímatelná cestovní výbava: plexi i kufry lze během několika okamžiků demontovat bez použití nářadí a proměnit tak klasický cestovní koráb v retro cruiser. Indian zde tedy uplatňuje stejný recept jako Harley-Davidson u modelu Dyna Switchback. Odnímatelné je rovněž sedlo spolujezdce. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestovně, nebo nalehko? Indian Springfield může rychle odložit plexi i postranní kufry

Oproti modelu Chief Vintage má Indian Springfield kartušovou přední vidlici a vzduchem nastavitelnou zadní pružicí jednotku se zdvihem 11,43 cm. Výrobce udává nosnost 242 kg. 

Indian Black Hills Beast oslavuje americkou tradici závodů do vrchu

Indian Black Hills Beast oslavuje americkou tradici závodů do vrchu

Hnací sílu dodává na zadní kolo vidlicový dvouválec Thunder Stroke o objemu 111 krychlových palců (1819 cm3) s točivým momentem 139 Nm. Standardní výbava modelu Indian Springfield obsahuje ABS, systém sledování tlaku v pneumatikách, tempomat nebo padací rám. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komu by se nelíbila tradiční červená Indian, může si Springfield objednat v černém odstínu Thunder; jiné barvy v nabídce nejsou

Jak je u motocyklů této kategorie zvykem, zákazníci si mohou svůj stroj vylepšit řadou originálního příslušenství od různých dekoračních detailů přes výfuk Remus až po zadní kufr o objemu 64 litrů. Pak je ovšem nutno počítat s tím, že dál naroste už tak nezanedbatelná hmotnost (Indian udává 372 kg bez náplní) i cena (27 000 eur bez DPH). 

Svalnatá novinka Victory Octane chce být chuligánem mezi cruisery

Svalnatá novinka Victory Octane chce být chuligánem mezi cruisery

Indian Springfield se vyrábí v červené a černé barvě. Jméno dostal po městě ve stálě Massachusetts, kde motocykly této značky vznikaly v letech 1901 až 1953.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků