IMSA Gallardo Spyder: pekelný roadster

Keď sa nemecké ruky chopia talianskeho skvostu, nemusí to zákonite znamenať nudu. 610 koní a vietor vo vlasoch, to je zaujímavá kombinácia.

Nemecký tuner IMSA pripravil lahôdku pre fanúšikov talianskeho „Baby Lamba“. Mnohí ním možno budú opovrhovať a radšej by videli vo svojej garáži originál, ale v túžbe po čo najvyšších výkonoch sa nájde aj iná skupina ľudí, ktorí chcú ešte väčší výkon, ešte väčšiu exkluzivitu.

IMSA mnoho informácii do sveta nevypustili, no tým najväčším lákadlom je jednoznačne motor. Päťlitrový desaťvalec so sériovým výkonom 382 kW (520 k) dostal značnú radu úprav. Pár koní naviac? Vôbec nie. Celkový výkon sa totiž vyšvihol na výborných 448 kW (610 k) pri 7900 ot./min a hodnota točivého momentu dosahuje hodnoty 655 Nm pri 5300 ot./min. To sú na atmosférický agregát hodnoty nevídané.

Úprav sa dočkal aj systém trakčnej kontroly a podvozok dostal tvrdšie odpruženie. V ponuke úpravcu je aj kompletný bodykit zložený z viacerých dielov, pričom objednať ich bude možné osobitne. Gallardo Spyder stojí na 20“ odľahčených diskoch obutých do pneumatík 245/30 vpredu a 325/25 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
IMSA Gallardo Spyder

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků