IMSA Gallardo Spyder: pekelný roadster

Keď sa nemecké ruky chopia talianskeho skvostu, nemusí to zákonite znamenať nudu. 610 koní a vietor vo vlasoch, to je zaujímavá kombinácia.

Nemecký tuner IMSA pripravil lahôdku pre fanúšikov talianskeho „Baby Lamba“. Mnohí ním možno budú opovrhovať a radšej by videli vo svojej garáži originál, ale v túžbe po čo najvyšších výkonoch sa nájde aj iná skupina ľudí, ktorí chcú ešte väčší výkon, ešte väčšiu exkluzivitu.

IMSA mnoho informácii do sveta nevypustili, no tým najväčším lákadlom je jednoznačne motor. Päťlitrový desaťvalec so sériovým výkonom 382 kW (520 k) dostal značnú radu úprav. Pár koní naviac? Vôbec nie. Celkový výkon sa totiž vyšvihol na výborných 448 kW (610 k) pri 7900 ot./min a hodnota točivého momentu dosahuje hodnoty 655 Nm pri 5300 ot./min. To sú na atmosférický agregát hodnoty nevídané.

Úprav sa dočkal aj systém trakčnej kontroly a podvozok dostal tvrdšie odpruženie. V ponuke úpravcu je aj kompletný bodykit zložený z viacerých dielov, pričom objednať ich bude možné osobitne. Gallardo Spyder stojí na 20“ odľahčených diskoch obutých do pneumatík 245/30 vpredu a 325/25 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
IMSA Gallardo Spyder

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků