IMSA Gallardo GTV: technologie z F1 a 600 koní

Konec hrátkám s chipy, na tuningové scéně se pohybují i opravdoví motoráři. Jedním z nich je firma IMSA, která díky moderním technologiím a adresným zásahům do motoru dodá malému Lambu výborný výkon, potřebný zvukový projev, dynamiku a divoké charisma. A umí i víc...
IMSA Gallardo GTV: technologie z F1 a 600 koní

Lamborghini Gallardo je velmi komplexní sportovní vůz pro každodenní použití. Pohonná jednotka v podobě pětilitrového desetiválce je posazena před zadní nápravou pro ideální rozložení hmotnosti. IMSA vycítila rezervy, které má tento špičkový agregát. Při navyšování výkonu získali, za použití moderních technologií, které se používají při konstrukcích pohonných jednotek u monopostů formule 1 a umí při zásazích do motoru zároveň bedlivě sledovat jakost a výdrž komponentů, finální sílu přesahující 441 kW (více než 600 k). Navíc IMSA nabízí možnost svým zákazníkům sledovat práce na motoru pomocí webových kamer, které jsou namontovány v montážní hale, aby klienti měli možnost vidět, co se s jejich automobilovou "láskou" děje.

Aby úpravu od tunera IMSA každý poznal, je tu připraven decentní karosářský kit. Pod předním nárazníkem se objevil karbonový spoiler, vzadu zase přítlačné křídlo. V rozšířených blatnících se schovala 20palcová kola s centrální maticí a silnější brzdový systém, který má 8pístkové třmeny vpředu a 6pístkové vzadu. Na přání zákazníka je také možné namontovat nové odpružení vozu, v interiéru zase alcantarové čalounění a hliníkové doplňky.


Imsa Gallardo GTV

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků