Ilustrace dalších elektromobilů Mercedesu: Budou vypadat jako EQC?

Jelikož plány dalších elektromobilů od Mercedesu nejsou žádným tajemstvím, po premiéře modelu EQC se kvapně vyrojila hrstka neoficiálních ilustrací, která do elektrického hávu oblékla i další současné modely.

První elektromobil třídy EQ od Mercedesu se nám ukázal v docela střídmém pojetí. Kdo by čekal futuristicky navrženou pecku, nakonec se musel u EQC spokojit s docela normálně vypadajícím SUV pro masy. Se základem v modelu GLC tak novinka přišla jen s novou aerodynamickou přídí a dalšími maličkostmi, jako třeba spojenými horizontálními svítilnami vzadu.

Jak už víme, u jediného plně elektrického modelu třídy EQ Mercedes v žádném případě nezůstane. Nové neoficiální ilustrace modelů třídy A, C, S a X tak ukazují, jak by v elektrickém hávu nového EQC vypadaly i tyto současné vozy v nabídce Mercedesu.  

Nový Mercedes-Benz EQC oficiálně. Elektrické SUV má dojezd přes 400 km

Nový Mercedes-Benz EQC oficiálně. Elektrické SUV má dojezd přes 400 km

Například elektrický hatchback třídy A je už také netrpělivě očekáván. Novinka nejpravděpodobněji označená EQA bude zřejmě figurovat jako nejdostupnější elektromobil značky. Stejně jako u dřívějšího konceptu EQA pak současné ilustrace ukazují zahlazenou příď podobnou SUV EQC a spojené zadní lampy.

Co nejnižší aerodynamický odpor karoserie bude u elektromobilů hlavní doménou ve směřování designu. Je pouze otázkou, zda Mercedes nakonec vytvoří mezi svými elektromobily přísnou uniformitu, nebo u těchto vozů částečně popustí uzdu kreativitě.    

Mercedes chystá luxusní elektrický sedan úrovně třídy S. Nepůjde však o třídu S

Mercedes chystá luxusní elektrický sedan úrovně třídy S. Nepůjde však o třídu S

Kromě vyobrazené elektrické třídy C a pick-upu X (jehož vznik je asi nejvzdálenější) Mercedes již opravdu pracuje také na vlajkové lodi svých elektromobilů – modelu EQS, tedy luxusní limuzíně. Ta by měla dorazit v roce 2020 a grafický designér Kleber Silva, který stojí za tvorbou těchto ilustrací, si nakonec dovedl představit i její podobu. Určitě se podívejte do galerie.

S nedávno uvedeným SUV EQC je Mercedes-Benz na počátku své velké ofenzivy na poli elektrifikace. Již v roce 2022, tedy za čtyři roky, má mít ve svém portfoliu celkem 20 elektrických a elektrifikovaných vozů. Tímto chce značka nabídnout elektrickou či hybridní variantu vlastně každého dosavadního modelu, nehledě na zcela nové nadcházející projekty.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 58 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků