Ilustrace dalších elektromobilů Mercedesu: Budou vypadat jako EQC?

Jelikož plány dalších elektromobilů od Mercedesu nejsou žádným tajemstvím, po premiéře modelu EQC se kvapně vyrojila hrstka neoficiálních ilustrací, která do elektrického hávu oblékla i další současné modely.

První elektromobil třídy EQ od Mercedesu se nám ukázal v docela střídmém pojetí. Kdo by čekal futuristicky navrženou pecku, nakonec se musel u EQC spokojit s docela normálně vypadajícím SUV pro masy. Se základem v modelu GLC tak novinka přišla jen s novou aerodynamickou přídí a dalšími maličkostmi, jako třeba spojenými horizontálními svítilnami vzadu.

Jak už víme, u jediného plně elektrického modelu třídy EQ Mercedes v žádném případě nezůstane. Nové neoficiální ilustrace modelů třídy A, C, S a X tak ukazují, jak by v elektrickém hávu nového EQC vypadaly i tyto současné vozy v nabídce Mercedesu.  

Nový Mercedes-Benz EQC oficiálně. Elektrické SUV má dojezd přes 400 km

Nový Mercedes-Benz EQC oficiálně. Elektrické SUV má dojezd přes 400 km

Například elektrický hatchback třídy A je už také netrpělivě očekáván. Novinka nejpravděpodobněji označená EQA bude zřejmě figurovat jako nejdostupnější elektromobil značky. Stejně jako u dřívějšího konceptu EQA pak současné ilustrace ukazují zahlazenou příď podobnou SUV EQC a spojené zadní lampy.

Co nejnižší aerodynamický odpor karoserie bude u elektromobilů hlavní doménou ve směřování designu. Je pouze otázkou, zda Mercedes nakonec vytvoří mezi svými elektromobily přísnou uniformitu, nebo u těchto vozů částečně popustí uzdu kreativitě.    

Mercedes chystá luxusní elektrický sedan úrovně třídy S. Nepůjde však o třídu S

Mercedes chystá luxusní elektrický sedan úrovně třídy S. Nepůjde však o třídu S

Kromě vyobrazené elektrické třídy C a pick-upu X (jehož vznik je asi nejvzdálenější) Mercedes již opravdu pracuje také na vlajkové lodi svých elektromobilů – modelu EQS, tedy luxusní limuzíně. Ta by měla dorazit v roce 2020 a grafický designér Kleber Silva, který stojí za tvorbou těchto ilustrací, si nakonec dovedl představit i její podobu. Určitě se podívejte do galerie.

S nedávno uvedeným SUV EQC je Mercedes-Benz na počátku své velké ofenzivy na poli elektrifikace. Již v roce 2022, tedy za čtyři roky, má mít ve svém portfoliu celkem 20 elektrických a elektrifikovaných vozů. Tímto chce značka nabídnout elektrickou či hybridní variantu vlastně každého dosavadního modelu, nehledě na zcela nové nadcházející projekty.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků