Ikonický Dodge Challenger dostal pohon všech kol

Tradiční zástupce segmentu amerických muscle cars si nyní můžete objednat i s pohonem všech kol.

Dodge Challenger ve variantě GT, se kterou se pohon všech kol za příplatek váže, je opravdovou volbou rozumu. Čtyřkolku totiž nekoupíte s osmiválcem. Všechna čtyři kola roztáčí "pouze" šestiválec o objemu 3,6 litru a výkonu 305 koňských sil. To vše v kombinaci s automatickou převodovkou s osmi převodovými stupni.

Pohon 4x4 pochází od modelu Charger, což znamená, že primárně je poháněna zadní náprava. Přední kola pomohou prostřednictvím viskózní spojky pouze pokud dojde k prokluzu těch zadních. 

Teenageři ukradli tři Dodge Hellcat. Ihned je všechny nabourali

Teenageři ukradli tři Dodge Hellcat. Ihned je všechny nabourali

Dodge Challenger v České republice sice oficiálně neseženete, avšak "šedí" dovozci vám jeden takový kousek jistě rádi přivezou. Pokud nutně nepotřebujete osmiválec a využijete naopak pohon všech kol, mohla by být varianta GT velice zajímavým soupeřem i pro evropské vozy jako BMW 440i xDrive.

Desetiletý kluk předvádí burnout s Dodgem Challenger. Jde mu to!

Desetiletý kluk předvádí burnout s Dodgem Challenger. Jde mu to!

Oba vozy sice vyznávají zcela rozdílné hodnoty, avšak cenově je Dodge nepřekonatelný. V USA právě bohatou verzi GT koupíte v přepočtu za 868 975 korun. I s náklady na dovoz, clo a dalšími výdaji spojenými s přihlášením amerického vozu bude úspora stále značná.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků