Se mi libi opakovane nepochopeni podobnych cargocultickych snah o reinkarnaci "ikonickych" modelu. Lhostejno zda slo noveho brouka, mini, 500 nebo ted kachnu. To, co udelalo ze tech modelu ikonu byla jejich jednoduchost, prakticnost a lace.Je to stejne, jako byste vzal Helenu Fibingerovou , ucesal a oblekl ji jako Marilyn Monroe a ocekaval navrat kultu.
Jenže tady se evidentně nikdo o žádnou reinkarnaci nesnaží.
Nádhera! To je dokonalý výtvor, ještě dovést do "živé" podoby. Závěr článku je zcestný. Jednak autor toho projektu záměrně použil podvozek Ami a logo citrónu - asi by se nebránil koupi svého díla Stellantisem. Co by jinak kradl na šasi? Rozměry? Kastle staré kachny už nebude mít patentovou ochranu a stejně by to nešlo vztáhnout na toto. Stará kachna je 4dveřová, ..., prostě jiné auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.