Identity i1, když je auto opravdový Mazel

Když se dají dohromady designérské a technologické společnosti, většinou z toho vznikne koncept, který nespatří výrobní linky. Přesně takové je i Identity i1. Sportovní vůz, kompletně vytvořený počítačem. Jaký je tento "virtuální sporťák"?
Identity i1, když je auto opravdový Mazel

Před nedávnem se spojily dvě společnosti. Designerská firma H2R Design Consulting a také technologická firma Mazel Group. První jmenovaná vytvořila počítačový model sportovního vozu a druhá pak zajistila, aby se jedničky a nuly proměnily v reálnou podobu. Obě pak představily svou studii sportovního vozu na nynějším ženevském autosalonu.

Mazel Identity i1, jak se studie jmenuje, je poměrně klasický sportovní vůz, který svým designem nijak neohromí. Právě toto má zaručit, že se bude studie dlouho líbit a pokud o ní zákazníci projeví zájem, není vyloučeno, že by se model začal vyrábět v malé sérii. Identiy i1 není žádný obr, na délku měří 4 425 mm, na šířku 1 913 mm, na výšku sportovních 1 261 mm a rozvor má hodnotu 2 690 mm.

Že se jedná o funkční studii, která může téměř okamžitě vyrazit na silnice, prozrazuje i motor. Ten je uložen před zadní nápravou a s osmi válci do V disponuje výkonem 358 kW (487 k). Výkon je pak přenášen prostřednictvím šestistupňové robotizované převodovky na zadní 20" kola, která obouvají pneu o rozměru 295/40. Vpředu jsou pak kola o palec menší a jsou obuty do pneu o rozměru 245/40.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Mazel Identity i1

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků