Já bych ke konceptu elektrické dodávky tolik kritický nebyl. Elektrické užitkáče všeobecně, které přes den budou jezdit a v noci se nabíjet někde na firemním dvorku mi jako jediné dávají smysl. Problém je jen v tom, že VW už za posledních deset - patnáct let nedokáže vyrobit natolik spolehlivé auto, aby mohlo sloužit jako užitkové. A tak tenhle segment prakticky opustil, stejně jako Škoda. A tak je otázka, jestli dodávku od VW nebo pikap od Škody bude ještě někdy někdo chtít.
Budoucnost Velkoevropského společenství uhlí a oceli (známého též pod zkráceným názvem "EU"), je již přesně narýsována. Náplň života každého z nás, počínaje rokem 2025, bude v horečném popojíždění elektromobilem od nabíječky k nabíječce. To ostatní už nějak dopadne. No není to parádní vyhlídka???
Je bacha na blackouty, tvoje stará si nebude mít kde dobít robertka a hupsne na tebe ;-):-D
Tohle je další z řady ...co by bylo, kdyby bylo....Sliby se slibují, blázni se radují.Na 1 milión elektroaut, což je pro vw zhruba 10% jejich produkce(jak říkají katolíci desátek), při počtu 5-10 tisíc kusů v jednom autě, potřebují 5 až 10 miliard kusů článků 18650. Kde to chtějí vzít ???? Až ukážou továrnu na články a pokrytou surovinovou bilanci na lithium a kobalt, tak tomu začnu věřit.Jinak to je na úrovni Reaganových hvězdných válek. Velké bombastické ho*no.
V mém okolí vím jen o jedné jediné nabíjecí stanici na elektromobil. Na jeden, jakmile jsou dva, má ten druhý smůlu a tři už jsou totální katastrofa. Teď si představte, že jste poslední v řadě, baterka na nule, k jiné nabíječce nedojedete, před vámi 9 aut... Ono to není, jako když se sjede 10-20 aut u benzinky, kde každý stráví sotva 5 min i s placením a kafem a rohlíkem v párku (nebo opačně, dle výrobce :o)) a za chvilku už zase pelášíte pryč. Dojezd 500km (nebo jakýkoliv deklarovaný) je u elektromobilu vždy jen teoretický maximální, stačí trochu víc zrychlit, pustit stěrače, klimu, rádio, světla, nebo je zrovna chladnější počasí a máte dojezd těžce pod 100km, honem vypínáte co se dá a tlačíte auto očima k nabíječce. Jenže to pak opravdu není ježdění, to je jen na blbnutí.
v mém okolí vím o několika nabíjecích stanicích v mém okolí. Zásuvka v mé garáži u baráku, zásuvka v mé garáži na druhé straně města. V okruhu 30km od mého města je pak 12 veřejných nabíjecích stanic. Myslím, že bych neměl problém ...
+ nakupni centra, verejne/spravni budovy, rekreacni centra...
+ i zaměstnavatelé začínají stavět nabíjecí stanice pro své zaměstnance. A to nejen pro "límečky", ale i pro "dělníky".
Běžní zaměstnanci neparkují na pozemku zaměstnavatele, protože pojištění. Nabíječka bude jen pro služební vozy .
Takhle si to hasíš ve své tesle s, jedeš na funus. Vyjels včas, ale ve městě byla štau a ztratils nějaký čas. Musíš to po dálnici trochu solit a vidíš, že dojezd je náhle podezřele malý. Koukneš na mapu a hledáš nejbližší nabíječku. Je to na hranici tvého dojezdu. Všechno zbytečné vypneš a ploužíš se k ní. Stresem máš puls na 150. Dojedeš tam a máš štěstí u nabíječky jsi druhý v řadě a auto před tebou má rychlonabíjení. Počkáš půl hodiny a můžeš nabíjet. Byla to klika za hodinu máš problém s nabíjením vyřešen a s aku na 80% můžeš pokračovat v jízdě. Na pohřeb jsi dojel v okamžiku, kdy už všichni vychází z kremáku..... svou elektrokárou tím nikoho neoslníš a jediný důvod proč sis to kupoval je v trapu a vypadáš jako idiot.
Možná to dopadne o něco lépe než jejich výroba aut na fosilní paliva.
Kdyby nezdimali na krev TDI, tak uz elektricky/hybridni van nebo brouk mohli byt na trhu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.